• قرص اولترا d3 می تواند با کنترل قند خون از ابتلا به دیابت یا پیشرفت آن جلوگیری کند. هم چنین ویتامین d یکی از هورمون های دخیل در بلوغ گلبول های سفید خون است، که از این طریق می تواند در بهبود فعالیت سیستم ایمنی موثر باشد. ویتامین D می تواند بر حفظ سلامت عروق و جلوگیری از بروز حوادث قلبی-عروقی نیز تاثیر گذار باشد.

    نقش قرص اولترا ویتامین دی در افزایش جذب کلسیم و همینطور رسوب کلسیم در استخوان و دندان


  • نقش قرص الترا ویتامین دی در تنظیم عملکرد ماهیچه ها و کمک به فعالیت سیستم قلبی عروقی

قرص اولترا ویتامین دی

ویتامین D به واسطه ی نقشی که در جذب کلسیم و استحکام استخوان ها بر عهده دارد مشهور است، اما بر اساس مطالعات اخیر ویتامین D می تواند ۳۶ ارگان در بدن را تحت تاثیر قرار دهد و نقش آن به سلامت استخوان ها محدود نمی باشد. تخمین زده می شود امروزه تا 80% جمعیت عمومی دچار کمبود این ویتامین باشند.در ادامه برخی از خواص قرص اولترا ویتامین دی رو بررسی می کنیم:

  • تامین 1000 واحد ویتامین D به ازای هر قرص برای مصرف روزانه
  • حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی، قلبی-عروقی و سلامت استخوان ها
  • بهبود بیماری های مزمن و خودایمنی
90 عدد قرص

قیمت مصرف کننده (با احتساب ارزش افزوده): 882,900 ریال

روزی یک عدد قرص اولترا ویتامین دی همراه با یک لیوان آب میل شود.

  • در دمای زیر 25 درجه سانتی گراد،در جای خشک و دور از دید و دسترس اطفال نگهداری شود.
  • در صورت ابتلا به صرع ،آلرژی به مواد غذایی و یا اجزای تشکیل دهنده فرآورده و در صورت استفاده از سایر داروها و در دوران بارداری و شیردهی، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.
  • این فرآورده مکمل است و جهت پیشگیری،تشخیص و درمان بیماری نمی‌باشد.
  • مصرف این فرآورده در کودکان توصیه نمی شود.
  • بیشترازمقدار توصیه شده مصرف نشود.
  • از جویدن قرص خودداری نمایید.
قرص اولترا ویتامین D3 2
Number 1

پر فروش‌ترین برند مکمل انگلستان

قرص اولترا ویتامین D3 3
کیفیت عالی

دارای کنترل کیفیت GMP

قرص اولترا ویتامین D3 4
ویتامین D

کمک به حفظ سلامت استخوان‌ها و دندان‌ها

قرص اولترا ویتامین D3 4
ویتامین D

کمک به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

قرص اولترا ویتامین D3 6
قدرت مطلوب

بهترین کیفیت

قرص اولترا ویتامین دی در بردارنده میزان بهینه ویتامین D برای حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی، قلبی-عروقی و سلامت استخوان ها

ویتامین دی به واسطه ی نقشی که در جذب کلسیم و استحکام استخوان ها بر عهده دارد مشهور است اما بر اساس مطالعات اخیر ویتامین D می تواند ۳۶ ارگان در بدن را تحت تاثیر قرار دهد و نقش آن به سلامت استخوان ها محدود نمی باشد.
ویتامین D در بدن بوسیله ی نور آفتاب ساخته می شود. با قرار گرفتن در معرض نور خورشید، روند فعال سازی ویتامین D در پوست آغاز می شود و در کبد و کلیه به فرم فعال درمی آید.
میزان ویتامین D فعال شده تحت تاثیر فاکتورهای متفاوتی از جمله شدت تابش آفتاب، سلامت پوست و میزان تیرگی پوست قرار می گیرد. افراد با پوست تیره نسبتا ویتامین دي کمتری در پوست می سازند. از طرف دیگر انواع آسیب های پوستی، مواد آرایشی و برخی ضدآفتاب ها تولید ویتامین D را محدود می نمایند. علاوه بر این با توجه به پوشش افراد در محیط خارج از خانه، سطح کمی از پوست در معرض نور آفتاب قرار می گیرد و وضعیت را تشدید می نماید. مطالعات بالینی در ایران در مورد شیوع کمبود ویتامین D، آمارهای متفاوتی را منتشر کرده اند و در مجموع کمبود ویتامین D در ایرانیان را بین 50-80 درصد جمعیت بیان کرده اند.
کمبود ویتامین D یکی از شایع ترین اختلالات تغذیه ای در جهان می باشد. نقطه مشترک مطالعات انجام شده در ایران، شیوع بالای کمبود این ویتامین در ایرانیان است و برخی مطالعات این کمبود را حتی تا 80% افراد نیز ذکر کرده اند. تمام این شواهد، بر اهمیت مصرف روزانه ی قرص اولترا دی ویتابیوتیکس تاکید دارند.

نقش های ویتامین D و کارکرد قرص اولترا D3 در بدن

  • افزایش جذب کلسیم و همینطور رسوب کلسیم در استخوان و دندان
  • تنظیم و بهبود فعالیت سیستم ایمنی
  • تحریک تقسیم سلولی و کمک به رشد و نمو
  • تنظیم عملکرد ماهیچه ها و کمک به فعالیت سیستم قلبی عروقی
  • تنظیم ترشح انسولین و کنترل قند خون
  • بهبود کارکرد عصبی و شادابی و نشاط

بنابراین قرص اولترا d3 می تواند با کنترل قند خون از ابتلا به دیابت یا پیشرفت آن جلوگیری کند. هم چنین ویتامین d یکی از هورمون های دخیل در بلوغ گلبول های سفید خون است، که از این طریق می تواند در بهبود فعالیت سیستم ایمنی موثر باشد. ویتامین D می تواند بر حفظ سلامت عروق و جلوگیری از بروز حوادث قلبی-عروقی نیز تاثیر گذار باشد.

در صورت کمبود ویتامین D، مصرف کلسیم با اثرگذاری مناسب همراه نیست و فرد مستعد ابتلا به پوکی استخوان می گردد. کمبود ویتامینd در کودکان باعث بیماری نرمی استخوان یا ریکتز (Rickets) یا راشیتیسم می گردد. علی‌رغم اینکه این بیماری در کودکان با مصرف مکمل ویتامین D به راحتی قابل پیشگیری است، متاسفانه شیوع بالایی دارد. کودکان دچار این بیماری دچار دفورمیتی و بدشکلی های استخوان می شوند و در صورت عدم درمان با عوارض طولانی مدت همراه خواهد بود.

 
عنوان
متوسط در هر قرص
نیاز روزانه %
Vitamin D(as D3 1000 IU)
25 µg
500

عناصر قرص اولترا ویتامین d3

هر قرص اولترا-D3 تامین کننده ی 1000 واحد ویتامین D برای مصرف روزانه می باشد. هر بسته از این محصول شامل 96 قرص می باشد.

میزان نیاز روزانه به ویتامین D در ایران بالا می باشد. طبق دستورالعمل کشوری، نوزادان تا 1 سالگی به 400 واحد ویتامین D روزانه نیاز دارند و در سنین بالاتر، افراد باید حداقل روزانه 600 واحد ویتامین D مصرف نمایند. این نیاز در دوران بارداری افزایش یافته و به 800 واحد روزانه می رسد.

با توجه به شیوع بالای کمبود ویتامین D در ایران و همینطور نقش های متعدد ویتامین در سلامت عمومی بدن و پیشگیری و درمان بیماری ها، بسیاری از متخصصین مصرف روزانه 1000 واحد ویتامین D را بخصوص برای ایرانیان ضروری می دانند. بدین ترتیب مصرف روزانه ی قرص اولترا-D3 توجیه می گردد.

نحوه مصرف قرص ویتامین دی (Ultra Vitamin D):

روزی یک عدد قرص اولترا ویتامین D3 همراه با یک لیوان آب میل شود.

استفاده از ویتامین D معمولا بی‌خطر و ایمن است. بیشتر افراد بعد از مصرف این ویتامین با عوارض جانبی مواجه نمی‌شوند، مگر این‌که در استفاده از آن زیاده‌روی کرده باشند.

مطالعات جدید نشان‌دهنده این موضوع هستند که میزان اثرگذاری ویتامین D3 با دوز روزانه نسبت به قرص ویتامین D3 با دوز هفتگی یا ماهانه، بیش‌تر است.

بهتر است در دوران بارداری یا شیردهی پیش از مصرف هر گونه مکمل با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

سایز کوچک قرص اولترا ویتامین D3 مصرف آن را برای افراد مسن راحت و بدون مشکل می‌کند.

قرص اولترا ویتامین D3 7
ویتامین D روی حیوانات آزمایش نشده است.
قرص اولترا ویتامین D3 8
بدون مواد نگهدارنده
قرص اولترا ویتامین D3 9
بدون رنگ مصنوعی
قرص اولترا ویتامین D3 10
بدون مخمر
قرص اولترا ویتامین D3 11
بدون لاکتوز
قرص اولترا ویتامین D3 12
مناسب گیاهخواران