• قطره اولترا ویتامین دی مکملی ایده آل جهت تامین ویتامین D مورد نیاز شیرخواران و اطفال است. ویتامین D یک ریزمغذی پیشرفته در بدن محسوب می شود که موجب جذب کلسیم از طریق روده هـا شده و به همین دلیل کاهش سطح ویتامین D در بدن با اختلالات کلسیمی و عوارض اسکلتی- عضلانی ناشی از آن همراه خواهد بود.

قطره اولترا ویتامین دی

قطره اولترا ویتامین دی مکملی ایده آل جهت تامین ویتامین D مورد نیاز شیرخواران و اطفال است. ویتامین D یک ریزمغذی پیشرفته در بدن محسوب می شود که موجب جذب کلسیم از طریق روده هـا شده و به همین دلیل کاهش سطح ویتامین D در بدن با اختلالات کلسیمی و عوارض اسکلتی- عضلانی ناشی از آن همراه خواهد بود.

  • طعم دلپذیر آناناسی و فاقد شکر
  • تامین حداکثر مقدار ویتامین D روزانه شیرخواران
  • با جذب و اثرگذاری 100 درصدی
30 میلی لیتر

قیمت مصرف کننده (با احتساب ارزش افزوده): 363,000 ریال

روزانه ۱ میلی لیتر (معادل 1000 واحد ویتامین D) قطره اولترا ویتامین D3 را بعد از غذا و یا طبق دستور پزشک مصرف نمایید.

  • از قطره چکان مدرج موجود در بسته بندی قطره اولترا ویتامین D3 استفاده نمایید.
  • در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد و در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
  • بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نگردد.
قطره اولترا ویتامین دی 1
حقوق حیوانات

قطره ویتامین D3 روی حیوانات آزمایش نشده است

قطره اولترا ویتامین دی 2
NUMBER 1

پر فروش‌ترین برند مکمل انگلستان

قطره اولترا ویتامین دی 3
ویتامین D

کمک به عملکرد سیستم ایمنی بدن

قطره اولترا ویتامین دی 3
ویتامین D

برای رشد و نمو طبیعی استخوان ها در کودکان

قطره اولترا ویتامین دی ، جهت تضمین رشد و نمو، سلامت استخوان ها، سیستم ایمنی و جلوگیری از نرمی استخوان

قطره اولترا ویتامین D3 مکملی ایده آل جهت تامین ویتامین D مورد نیاز شیرخواران و اطفال است. ویتامین D یک ریزمغذی پیشرفته در بدن محسوب می شود که موجب جذب کلسیم از طریق روده هـا شده و به همین دلیل کاهش سطح ویتامین D در بدن با اختلالات کلسیمی و عوارض اسکلتی- عضلانی ناشی از آن همراه خواهد بود. ویتامین D در شیرخواران و اطفال علاوه بر تضمین سلامت استخوان ها، برای رشد و نمو و سلامت سیستم ایمنی نیز مورد نیاز است و کمبود آن با عوارض جدی همراه خواهد بود.

شیرخواران رشد سریعی داشته و نیاز بیشتری به ویتامین D جهت ساخت استخوان های قوی و سالم دارند. کودکانی که به خوبی رشد نمی کنند، دیر راه افتادن، کوتاه قدی و یا دیر دندان درآوردن کودکان می تواند از علایم کمبود ویتامین D باشد.
قطره ویتامین دی اولترا با تامین حداکثر مقدار مورد نیاز روزانه شیرخواران به ویتامین D، رشد حداکثری استخوان و دندان آنها را تضمین کرده و علاوه بر این باعث تقویت سیستم ایمنی و رشد مغزی نوزادان می گردد.

کمبود ویتامین D در نوزادان و کودکان باعث بیماری نرمی استخوان (ریکتز یا راشیتیسم) خواهد شد. نرمی استخوان در کودکان باعث ضعیف شدن استخوان، ایجاد پاهای پرانتزی و تغییر شکل در اندام می گردد. علائمی مثل خواب آلودگی، شلی و ضعف عضلات، تاخیر در رشد، تاخیر در راه افتادن، کلفتی مچ دست و انحراف پاها به داخل در این بیماری دیده می شود. نرمی استخوان شدید میتواند باعث نارسایی کلیه، اختلال غده پاراتیروئید، تشنج و تغییر شکل قفسه سینه گردد.

با اینکه با تامین مقادیر کافی از ویتامین دی به راحتی می توان از نرمی استخوان پیشگیری نمود، متاسفانه این بیماری شیوع بالایی دارد و به همین دلیل، مصرف مکمل ویتامین D برای تمام شیرخواران از اوایل تولد تا 2 سالگی جزو دستورالعمل کشوری قرار گرفته است. قطره ویتامین دی این نیاز تغذیه ای را بطور کامل تامین می نماید.

منبع اصلی تولید ویتامین D نور خورشید است. در مورد شیرخواران و نوزادان، ویتامین D کافی از طریق پوست تولید نمی گردد؛ زیرا پوست بدن نوزادان و کودکـان بسیار حساس می باشد و از طرف دیگر بخاطر پوشش زیاد در بیرون از خانه، در معرض تابش آفتاب قرار نمی گیرند بنابراین دریافت مقادیر کافی ویتامین D برای شیرخواران و نوزادان از طریق قطره اولترا ویتامین D3 اهمیت می یابد.

نوزادانی که بصورت نارس متولد شده اند و همچنین نوزادان با وزن کم هنگام تولد، نیاز بیشتری به ویتامین D دارند. قطره ویتامین دی برای کودکان با دارا بودن 1000 واحد ویتامین D در هر میلی لیتر، نیاز تغذیه ای این گروه از نوزادان را تامین می نماید.

 

 
عنوان
در هر 1میلی لیتر
Vitamin D3 (as cholecalciferol)
25 µg

ترکیبات قطره ویتامین d

هر میلی لیتر از قطره اولترا ویتامین D3 شامل 1000 واحد ویتامین D معادل 25 میکروگرم کوله کلسی فرول (cholecalciferol) می باشد. هر بسته از قطره ویتامین d3 شامل 30 میلی لیتر می باشد.

طبق راهنمای کشوری، 1000 واحد ویتامین D معادل حداکثر نیاز روزانه ی ویتامین D برای شیرخواران تا 1 سالگی می باشد؛ بنابراین با مصرف روزانه ی 1 میلی لیتر از قطره اولترا ویتامین D3، دریافت مقادیر کافی ویتامین D برای شیرخواران تضمین می گردد.

بر اساس دستورالعمل کشوری، تمام شیرخواران از 3-5 روزگی الی 2 سالگی باید روزانه 400 واحد ویتامین D را جهت رشد و نمو طبیعی و جلوگیری از بیماری نرمی استخوان مصرف نمایند. قطره اولترا ویتامین D3 1000 واحد ویتامین D را معادل حداکثر نیاز روزانه ی شیرخوار به ویتامین D تامین می نماید.
کوله کلسی فرول (cholecalciferol) یا ویتامین D3، همان فرم از ویتامین D می باشد که در پوست بوسیله ی نور آفتاب ساخته می گردد.

 

نحوه مصرف قطره ویتامین دی اولترا

  •  روزانه ۱ میلی لیتر (معادل 1000 واحد ویتامین D) قطره اولترا ویتامین D3 را بعد از غذا و یا طبق دستور پزشک مصرف نمایید.
  • از قطره چکان مدرج موجود در بسته بندی قطره اولترا ویتامین D3 استفاده نمایید.
  • در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد و در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
  • بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نگردد.

برای تکمیل ذخایر ویتامین D در بدن، روزانه 1000 واحد بین المللی IU مورد نیاز است.

از علائم کمبود ویتامین D3 می توان به پای پرانتزی، رشد نامناسب، دیر راه افتادن، کوتاه قدی، دیر دندان درآوردن و شکنندگی استخوان­ها اشاره کرد.

ویتامین D به جذب بهتر کلسیم کمک می کند و مسلما برای پیشگیری از بیماری های استخوان، بهبود عملکرد ماهیچه ای و رشد دندان ها تاثیرگذار است.

بله، قطره اولترا D3 به کودکانی که دچار مشکلاتی از قبیل رشد، دیر  دراوردن دندان، دیر راه افتادن و کوتاه قدی هستند کمک می کند.

خیر با توجه به سن و میزان سطح آزمایشگاهی مصرف قطره اولترا D3 برای افراد متفاوت میباشد.

طبق دستورالعمل کشوری، تمام شیرخواران باید از 3 روزگی الی 2 سالگی بصورت روزانه ویتامین D مصرف نمایند. کمبود ویتامین D در این سن با اختلال رشد و نرمی استخوان همراه است.

بله، قطره ویتامین D3 اولترا 1000، مقدار مناسب نیاز روزانه شیرخواران را تامین می کند.

قطره اولترا D3 بدون قند ، بدون لاکتوز، بدون مخمر، بدون نمک، بدون گلوتون، بدون رنگ مصنوعی و مواد نگهدارنده می باشد.

قطره اولترا ویتامین دی 5
مناسب گیاهخواران
قطره اولترا ویتامین دی 6
بدون مخمر
قطره اولترا ویتامین دی 7
بدون رنگ مصنوعی
قطره اولترا ویتامین دی 8
بدون گلوتن
قطره اولترا ویتامین دی 9
بدون مواد نگهدارنده

 

محصولات مرتبط