• Panel 3


  • Panel 2

مرطوب کننده ضد چروک ولمن

Wellman® ANTI-AGEING Moisturizer

مرطوب کننده ضد چروک ولمن دارای فرمولاسیونی با آبرسانی بالا است که مصرف روزانه آن اثر ضد چروک فوری داشته، شفافیت پوست را باز می گرداند و سبب حفاظت از پوست می شود.

  • توصیه شده توسط مجله ی GQ، به عنوان یکی از بهترین مرطوب کننده ها برای مردان
  • ایده‌آل برای حفظ رطوبت و آرامش پوست بعد از اصلاح
  • مناسب برای انواع پوست ها
  • بر اساس تحقیقات پیشرفته در مراقبت پوست آقایان یا اختصارا (ARMS®)
50 میلی لیتر

مرطوب کننده ضد چروک ولمن را هر صبح و شب روی نواحی صورت و گردن استفاده نمایید. برای جذب و اثربخشی بیشتر، به آرامی روی پوست ماساژ دهید.

  • از تماس مستقیم با چشم پرهیز شود.

ترکیبی منحصر به فرد از آنتی اکسیدان‌ها ، شامل:

مرطوب کننده ضد چروک ولمن 1
روی

محافظت از پوست در برابر تولید بیش از حد سبوم

مرطوب کننده ضد چروک ولمن 2
آلوئه ورا

کمک به خنک کردن پوست تحریک شده‌

مرطوب کننده ضد چروک ولمن 3
SPF 15

محافظت از پوست در برابر آفتاب

مرطوب کننده ضد چروک ولمن 4
ویتامین C، Eو A

تغذیه پوست و افزایش نشاط

مرطوب کننده ضد چروک ولمن 5
تست بر روی پوست

انجام تست پوستی

مرطوب کننده ضد چروک ولمن 6
Number 1

پرفروش‌ترین برند مکمل انگلستان

مشخصات مرطوب کننده ضد چروک ولمن

کنترل چین و چروک Wrinkle control

دارای ویتامین های A، B3، C و E، آرژنین، بتائین، روی و آلوئه ورا

مرطوب کننده ضد چروک ولمن دارای فرمولاسیونی با آبرسانی بالا است که مصرف روزانه آن اثر ضد چروک فوری داشته، شفافیت پوست را باز می گرداند و سبب حفاظت از پوست می شود. علاوه بر این مرطوب کننده ضد چروک ولمن برای حفظ رطوبت و آرامش پوست بعد از اصلاح صورت، محصولی ایده آل است.

مرطوب کننده ی ضد چروک ولمن توسط مجله ی GQ، به عنوان یکی از بهترین مرطوب کننده ها برای مردان توصیه گردیده است.

چرا مرطوب کننده ی ضد چروک ولمن ؟

به مرور زمان و با افزایش سن، پوست انسان استحکام خود را از دست می دهد. امروزه با آلودگی های محیطی و استرس های فیزیکی و روحی، بسیاری از افراد حتی در سنین پایین با مشکلات پوستی و چین و چروک مواجه می شوند. بخصوص در مردان، رسیدگی به سلامت پوست معمولا مورد غفلت قرار می گیرد.

بهترین راه مقابله با چین و چروک پوستی در درجه ی اول، پیشگیری است. با مصرف مرطوب کننده ی ضد چروک ولمن، از ایجاد چین و چروک پوستی جلوگیری می نمایید، زیرا این محصول هم با دارا بودن فاکتور محافظت از آفتاب (SPF 15)، محافظت کاملی در برابر نور آفتاب مهیا می نماید و هم برای حفظ سلامت پوست پس از اصلاح صورت محصولی ایده آل است. علاوه بر این، مرطوب کننده ی ضد چروک ولمن با تغذیه ی تخصصی پوست آقایان و آب رسانی کامل، باعث بهبود و رفع چین و چروک های ایجاد شده می گردد.
مرطوب کننده ی ضد چروک ولمن 12 ساعت رطوبت پوست را حفظ می نماید و با فاکتور محافظت از آفتاب (SPF 15)، محافظت کاملی در برابر نور آفتاب و اشعه ی UV فراهم می آورد.

  • حفظ ظاهر جوان و شاداب پوست
  • افزایش شفافیت و ایجاد احساس یک دستی پوست صورت
  • آبرسانی پوست و جلوگیری از شکستگی های ناشی از کم آبی

مرطوب کننده ی ضد چروک ولمن از لحاظ پوستی آزمایش شده و برای انواع پوست ها مناسب است.

 
عنوان
فعالیت
Aloe Vera
With soothing properties, it also refreshes the skin and tightens pores
Vitamin A
Antioxidant that protects against free radicals with anti-wrinkle properties
Vitamin C
Antioxidant to protect against free radicals, promote collagen synthesis and increase cell proliferation
Vitamin E
Antioxidant to protect against free radicals
Niacinamide
With moisturising and skin-barrier strengthening properties
Arginine
Helps to control moisture balance with smoothing and healing properties
Allantoin
Moisturises and supports healthy skin
D-Panthenol
Moisturises and supports healthy skin
Matrixyl 3000
Anti-wrinkle properties
Betaine
Moisturising properties
Zinc PCA
Helps to regulate sebum production
Cyclopentasiloxane
Forms a protective layer on the skin
Octocrylene
A sunscreen agent and UV absorber
Glycerin
Smoothing and lubricating properties
Dimethicone
Smoothing and lubricating properties
Dimethiconol
Moisturising and smoothing properties
Pantolactone
Moisturising and smoothing properties
Silica
Assists in healing and protects skin from reduced elasticity
Linalool
A natural fragrance from plants
BHT (PARSOL)
A strong UVB absorber

عناصر مرطوب کننده ضد چروک ولمن

مرطوب کننده ضد چروک ولمن توسط متخصصین ویتابیوتکس بر اساس تحقیقات پیشرفته در مراقبت پوست آقایان (Advanced Research in Male Skincare) یا اختصارا (ARMS®) طراحی گردیده است.

آلوئه ورا (Aloe Vera)

گیاه آلوئه ورا، از قدیمی ترین گیاهانی می باشد که اثرات معجزه آسای آن در سلامت عمومی بدن، کاهش وزن و بخصوص پوست به خوبی شناخته شده است. گیاه آلوئه ورا به صورت وحشی می روید و دارای برگ های ضخیم و آبدار است. آلوئه ورا تسکین دهنده و ضد التهاب موضعی بوده و بطور موثر باعث آبرسانی و طراوت بخشی پوست می گردد. آلوئه ورا می تواند به درمان جوش (آکنه) کمک نماید، باعث بهبود زخم و لکه های پوستی گشته و روند پیری پوست را متوقف نماید.

ویتامین A

ویتامین A قابلیت آنتی اکسیدانی دارد و بدین ترتیب باعث حفاظت از رادیکال های آزاد و آسیب های محیطی می گردد؛ ویتامین A همچنین به حفظ رطوبت پوست کمک نموده و ضد چین و چروک می باشد.

ویتامین C و E

ویتامین C و ویتامین E از جمله مهم ترین آنتی اکسیدان های بدن می باشند. یعنی با آسیب های محیطی مانند انواع آلودگی ها مقابله کرده و باعث تضمین سلامت و افزایش شفافیت پوستی می گردند. علاوه بر این، ویتامین C محرک ساخت کلاژن می باشد و در بهبود ساختمان پوست نقش موثری دارد.

نیاسینامید (ویتامین B3)

نیاسینامید یا ویتامین B3 جزو ویتامین های گروه B طیقه بندی می شود. نقش کلی ویتامین های گروه B در بدن تولید انرژی می باشد ولی ویتامین B3 علاوه بر این، بصورت اختصاصی در سلامت پوست و مو نیز نقش دارد. کمبود B3 در بدن باعث تضعیف پوست شده و علائمی مانند قرمزی، التهاب و تغییر رنگ را ایجاد می نماید. استفاده از ویتامین B3 علاوه بر تضمین سلامت پوست و مو، سدی دفاعی در برابر عوامل آسیب رسان محیطی ایجاد می نماید.

آرژنین (Arginine)

آرژنین از لحاظ شیمیایی در دسته ی آمینواسید ها قرار دارد. آمینواسید ها، اجزای تشکیل دهنده ی پروتئین در بدن می باشند. آرژنین بطور موثر باعث تعادل و تنظیم ترشح چربی پوست و کنترل رطوبت می گردد.

مشاهده بیشتر…

آلانتوئین (Allantoin)

آلانتوئین از جمله قدیمی ترین موادی است که به عنوان یک ضدالتهاب قوی در محصولات مراقبت پوستی استفاده می شود. آلانتوئین را می تواند از گیاهان بدست آورد ولی معمولا بصورت صناعی تولید می گردد. با دارا بودن خواص ضد التهابی، آلانتوئین از پوست محافظت می نماید و اثرات مخرب ناشی از آلودگی های محیطی و بیماری ها بر پوست را کاهش می دهد.

بتائین (Betaine)

بتائین نوعی مولکول ساده است که در طبیعت به فراوانی وجود دارد. بتائین دارای خاصیت پاک کنندگی قوی می باشد و بطور گسترده در شوینده ها بکار می رود. بتائین علاوه بر خاصیت پاک کنندگی، خواص ضد التهابی، ضد پیری و سفیدکنندگی نیز دارد. بتائین مرطوب کننده نیز می باشد.
دی-پنتانول (D-Panthenol): پیش ساز ویتامین B5 می باشد و باعث تقویت پوست و ایجاد احساس شادابی در پوست می گردد.

ماتریکسیل TM3000 (Matrixyl 3000TM)

ماتریکسیل TM3000 ترکیبی منحصر به فرد می باشد که خاصیت ضد چروک آن طی سالیان ثابت گردیده است. این ترکیب ساختمان شکننده ی شبکه ی پوستی را بازسازی می نماید. علاوه بر این، تحقیقات ثابت کرده اند ماتریکسیل TM3000، تولید کلاژن را به مقدار قابل توجهی افزایش می دهد.
مرطوب کننده ی ضد چروک ولمن دارای ترکیب قدرتمند “ماتریکسیل TM3000” می باشد. “ماتریکسیل TM3000” از محبوب ترین و موثرترین ترکیبات ضد چروک می باشد و به واسطه ی خاصیت ترمیمی و کلاژن سازی، یک ضد چروک فوق العاده است.

روی (Zinc)

روی از جمله مهم ترین مواد معدنی بدن می باشد و مصرف موضعی آن کاربرد وسیعی در درمان بیماری های پوستی دارد. روی به تنظیم ترشح چربی پوست کمک کرده و سلامت لایه های پوست را تضمین می نماید.

گلیسرین (Glycerin)

گلیسرین یک روان کننده ی طبیعی بی رنگ و بی بو می باشد که در چربی گیاهی و حیوانی وجود دارد. این ماده خواص آبرسان قوی داشته و رطوبت و چربی پوست را تنظیم می نماید، بنابراین در درمان جوش و آکنه نیز کاربرد دارد. گلیسرین همچنین می تواند در بهبود زخم و التهابات نیز موثر باشد.
سیکلوپنتاسیل اکسان (Cyclopentasiloxane): ترکیبی منحصر به فرد می باشد که روی پوست یک لایه ی محافظت کننده تشکیل داده و پوست را از انواع آلودگی های محیطی به خوبی محافظت می نماید.
BHT (PARSOL) و Octocrylene: ترکیبات بسیار موثر در حفاظت پوست از اشعه های مضر آفتاب می باشند.

لینالول (Linalool)

رایحه ای طبیعی از گیاهان
پنتولاکتون (Pantolactone)

ترکیبی شیمیایی می باشد که دارای خاصیت نرم کنندگی بوده و باعث ایجاد احساس پوستی یک دست و شفاف می گردد.
دایمتیکون و دایمتیکنول (Dimethicone, Dimethiconol): این دو، انواعی از روغن سیلیکونی می باشند که وقتی به صورت موضعی مصرف می گردند، باعث حفظ آب درون سلولی در بافت پوست می گردند و بدین ترتیب مانع از دست رفتن آب می شوند. بنابراین با این کار، طراوت و شادابی پوست را تضمین می کنند.

سیلیکا (Silica)

سیلیکا جزو ریزمغذی های مهم بدن می باشد که متاسفانه به مقدار کافی به آن توجه نمی شود. سیلیکا در پوست باعث افزایش الاستیسیته (انعطاف پذیری) و کاهش ایجاد شکنندگی ناشی از کم آبی می شود.
مرطوب کننده ضر چروک ولمن با تامین موثر ترین ترکیبات آب رسان و همچنین ترکیبات تخصصی ترمیمی و ضد چروک مانند “ماتریکسیل TM3000″، بهترین و موثرترین محصول جهت حفظ سلامت و رفع چین و چروک پوست آقایان می باشد.

مرطوب کننده ضد چروک ولمن را هر صبح و شب روی نواحی صورت و گردن استفاده نمایید. برای جذب و اثربخشی بیشتر، به آرامی روی پوست ماساژ دهید.
از تماس مستقیم با چشم پرهیز شود.

محصولات مرتبط