• کپسول امگا اچ 3


  • کپسول امگا اچ 3

کپسول امگا-اچ3 (Ω-H3)

OMEGA-H3® capsule

کپسول امگا اچ 3، حداکثر انرژی مورد نیاز بدن را تامین نموده و باعث بهبود سلامت دستگاه ایمنی، دستگاه عصبی، دستگاه قلب و عروق و قدرت جنسی می گردد.

  • حاوی 33 ماده ی مغذی شامل ویتامین ها، مواد معدنی و امگا-3
  • کامل ترین مکمل مورد نیاز برای کارکرد دستگاه های بدن
  • ایده آل برای ورزشکاران و افراد با نیازهای تغذیه ای بالا
  • تامین عصاره های گیاهی مانند جینسینگ، روغن جوانه گندم و عصاره گرده گل
30 عدد کپسول

قیمت مصرف کننده (با احتساب ارزش افزوده): 1,635,000 ریال

روزی 1 عدد کپسول امگا-اچ3 همراه وعده غذایی اصلی با 1 ليوان آب ميل شود.

  • در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد و در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
    بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود.
    در زمان استفاده از این محصول، نیاز به مصرف مکمل یا مولتی ویتامین دیگری نیست.
    در صورت مصرف دارو و یا مکمل دیگر، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.
    در صورت بارداری، شیردهی و یا دارا بودن بیماری های خاص، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.

بیش از 30 مواد مغذی، شامل:

کپسول امگا-اچ3 1
ویتامین B6،B12و آهن

کمک به کاهش خستگی

کپسول امگا-اچ3 2
منیزیم،ویتامین B2و B5

کمک به حفظ انرژی

کپسول امگا-اچ3 3
ویتامین C

تقویت سیستم ایمنی

کپسول امگا-اچ3 4
ویتامین D، روی و سلنیوم

کمک به عملکرد سیستم ایمنی بدن

کپسول امگا-اچ3 5
Number 1

پر فروش‌ترین برند مکمل انگلستان

کپسول امگا اچ 3 حاوی 33 ماده ی مغذی شامل ویتامین ها، مواد معدنی، عناصر گیاهی و امگا-3

کامل ترین مکمل مورد نیاز برای کارکرد دستگاه های بدن ، ایده آل برای ورزشکاران و افراد با نیازهای تغذیه ای بالا

کپسول امگا-اچ3 با دارا بودن 33 ریزمغذی، مجموعه ای است که کامل ترین عناصر بیولوژیکی مورد نیاز برای کارکرد حداکثری انواع سیستم های بدن را تامین می نماید.

کپسول امگا-اچ3 با تامین انواع ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، اسید چرب امگا-3 و عصاره های گیاهی حداکثر انرژی مورد نیاز بدن را تامین نموده و باعث بهبود سلامت دستگاه ایمنی، دستگاه عصبی، دستگاه قلب و عروق و قدرت جنسی می گردد.

امروزه با توجه به سبک زندگی مدرن، بدن ما در معرض انواع استرس های فیزیکی و روحی و آلودگی ها قرار دارد. بروز بسیاری از بیماری ها ناشی از این استرس ها و همچنین عادات غذایی نادرست می باشد. در مجموع میتوان ادعا نمود استفاده از مواد مغذی و مکمل های غذایی، از حیاتی ترین عناصر دخیل در سلامت عمومی بدن و کاهش استعداد ابتلا به انواع بیماری ها می باشد. در مقالات جدید، به نقش استفاده از مواد مغذی در پیشگیری و کمک به درمان بیماری های شایعی مثل کم خونی، دیابت، اختلالات چربی، بیماری های قلب و عروق و ناتوانی های جنسی اشاره شده است.

ویتامین ها و مواد معدنی موجود در کپسول امگا-اچ3

مصرف ویتامین ها برای تولید کافی انرژی و سخت و ساز طبیعی بدن ضروری می باشد. مواد معدنی، دسته ی فراموش شده از مواد مغذی در رژیم غذایی مدرن می باشند. این مواد با خواص منحصر به فرد سلامت دستگاه ایمنی، غدد، قلب و عروق و سوخت و ساز کلی بدن را تضمین می کنند.
کمبود ویتامین ها و مواد معدنی خصوصا در کشورهای در حال توسعه شایع بوده و نگرانی های زیادی را ایجاد نموده است. مطالعات نشان داده اند کمبود این مواد بطور مستقیم با افزایش ریسک ابتلا به بیماری ها ارتباط داشته و در پیشرفت انواع بیماری ها نیز تاثیر گذار است. کپسول امگا-اچ3 این کمبود را جبران نموده و سلامت کامل را تضمین می نماید.

امگا-3ی موجود در کپسول امگا-اچ3

امگا-3 جزو اسیدهای چرب ضروری می باشد؛ یعنی در بدن ساخته نمی شود و لزوما باید از طریق رژیم غذایی تامین گردد. این ماده ی مغذی توسط دستورالعمل های معتبر، برای و رشد و نمو عصبی و چشمی کودکان و همچنین سلامت دستگاه قلب و عروق و تنظیم چربی بدن توصیه گردیده است.

آنتی اکسیدان های موجود در کپسول امگا اچ 3

آنتی اکسیدان ها، دسته ای مواد می باشند که مولکول های سمی (رادیکال های آزاد) را در بدن از بین می برند. این مولکول های سمی بر اثر فعالیت شدید، انواع استرس ها، بیماری ها و همچنین آلودگی هوا و دود سیگار تولید می گردند. استفاده از آنتی اکسیدان ها در این شرایط برای از بین بردن اثرات سمی آنها ضروری می باشد.

عصاره های گیاهی موجود در کپسول امگا اچ 3

عصاره های گیاهی مثل جنسینگ، عصاره گرده گل و روغن جوانه گندم از موادی هستند که از سالیان دور، برای پیشگیری و درمان بسیاری از اختلالات به کار می رفتند. این مواد باعث بهبود سلامت عمومی، فعالیت های مغزی و قوای جنسی می گردند.

خاصیت انرژی زایی کپسول امگا-اچ3

بخش اعظمی از ترکیبات این محصول شامل ریزمغذی هایی می باشد که در سوخت و ساز بدن و تولید انرژی نقش دارند. کمبود ریزمغذی هایی مثل آهن با کاهش انرژی و خستگی همراه است. علاوه براین مصرف ریزمغذی هایی مثل ویتامین های گروه B، منیزیم و امگا-3 حداکثر انرژی بدن را تضمین می نماید.

 
عنوان
متوسط در هر قرص
نیاز روزانه %
Natural Mixed Carotenoids
5 mg
Vitamin A ( 2500 IU)
750 µg RE
94
Vitamin D (200 IU)
5 µg
100
Vitamin E
20 mg
167
Vitamin C
60 mg
75
Thiamin (Vitamin B1)
20 mg
1818
Riboflavin (Vitamin B2)
5 mg
357
Niacin (Vitamin B3)
25 mg NE
156
Vitamin B6
10 mg
714
Folic Acid
500 µg
250
Vitamin B12
9 µg
360
Pantothenic Acid
10 mg
167
Biotin
30 µg
60
Iron
15 mg
107
Zinc
15 mg
150
Copper
2000 µg
200
Manganese
2 mg
100
Selenium
100 µg
182
Chromium GTF
50 µg
125
Molybdenum
50 µg
100
Iodine
150 mg
100
P.A.B.A.
30 mg
Pollen Extraxt
2 mg
Lecithin
40 mg
Wheat-Germ Oil
100 mg
Garlic Concentrate
20 mg
Rutin
10 mg
Cod Liver Oil
50 mg
Omega-3 Fish Oil
50 mg
Ginseng 5:1 Conc. Ext.
4 mg
L-Lysine
40 mg
Methionine
60 mg
Inositol
30 mg

ترکیبات کپسول امگا-اچ3

کپسول امگا-اچ3 شامل 33 ویتامین، ماده ی معدنی، عصاره ی گیاهی و همینطور امگا-3 می باشد؛ بنابراین کپسول امگا-اچ3 محصولی منحصر بفرد می باشد که علاوه بر تامین کامل نیازهای تغذیه ای بدن، انرژی و مواد مغذی مورد نیاز برای عملکرد حداکثری ورزشکاران و افراد با نیازهای تغذیه ای بالا را تضمین می نماید.

امگا-3 (Omega-3) و روغن ماهی (Cod liver oil)

امگا-3 جزو اسیدهای چرب ضروری طبقه بندی می شود و از روغن ماهی بدست می آید. امگا-3 در بدن ساخته نمی شود و لازم است از طریق رژیم غذایی دریافت گردد. روغن ماهی دارای ریزمغذی های زیادی شامل آنتی اکسیدان ها می باشد و مهم‌ترین فایده‌ آن مربوط به اسیدهای چرب امگا-3 می باشد.
اسیدهای چرب امگا-3 برای حفظ سلامت مغز ، قلب ،مفاصل ،دستگاه گوارشی و بسیاری از ارگان های دیگر بدن مفید هستند. فایده دیگر روغن کبد ماهی مربوط به ویتامین E موجود در آن است. ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است. روغن ماهی نه تنها به پایین آمدن سطح چربی و کلسترول خون کمک می کند بلکه در جلوگیری از سفت شدن عروق (آترواسکلروز) نیز نقش به سزایی دارد. مصرف منظم اسیدهای چرب امگا-3 توسط انجمن قلب امریکا (AHA) جهت کاهش چربی (تری گلیسرید) خون توصیه شده است.

جینسینگ (Ginseng)

جينسينگ گياهي نيرو بخش بوده و در حفظ سلامتي و هماهنگي فعاليت هاي اساسي و حياتي بدن نقش بسزايی دارد. اين گياه قرن هاست كه به منظور بهبود عملكرد حافظه، كاهش استرس، درمان ناتواني جنسی، سستي و ساير علائم ناشي از فرسودگي و افزايش سن و همچنين براي افزايش طول عمر افراد مورد استفاده قرار مي گيرد. با وجود تمام آن چه در مورد خواص درماني اين گياه گفته شد، اين ماده عمدتاً نقش پيشگيری كننده داشته و كمتر به عنوان درمان قطعی بيماری ها به كار گرفته می شود. در صورت استفاده مرتب ونسبتاً طولانی مدت، جینسینگ می تواند به افزايش قوای جسمانی، ذهنی و جنسی منجر گردد.

کاروتنوئید ها (Carotenoids)، ویتامین های C، E، A، سلنیوم (Selenium) و روی (Zinc)

وجه اشتراک این ویتامین ها و مواد معدنی، خاصیت آنتی اکسیدانی آنهاست. بدین معنی که با مولکول های سمی در بدن که در شرایط استرس زا تولید می شوند مقابله می کنند. در ورزشکاران و همینطور در افرادی که در معرض انواع آلودگی ها و بیماری ها قرار می گیرند، نیاز بدن به آنتی اکسیدان ها بطور قابل توجهی افزایش می یابد. آنتی اکسیدان ها بطور موثر باعث تقویت دستگاه ایمنی شده و مقاومت بدن را افزایش می دهند. علاوه بر این هرکدام از این ریزمغذی ها بطور جداگانه در سلامت سیستم قلب و عروق، پوست و سوخت و ساز کلی بدن نقش دارند.
کپسول امگا-اچ3 منبعی غنی از آنتی اکسیدان ها می باشد و با تقویت دستگاه ایمنی، مقاومت بدن را در برابر آلودگی ها افزایش می دهد.

مس (Copper)، منگنز (Manganese) و منیزیم (Magnesium)

این مواد معدنی برای سوخت و ساز بدن ضروری هستند؛ بخصوص برای افرادی که سوخت و ساز بالایی دارند و یا با کمبود انرژی مواجهند. علاوه بر این، سلامت بافت استخوان نیز به وجود مقادیر کافی از این مواد معدنی بستگی دارد.

کروم (Chromium)

کروم ماده ای معدنی می باشد که نقش آن در سوخت و ساز کربوهیدات ها (قندها) اثبات گردیده است. کمبود کروم در بدن باعث افزایش قند خون، تری گلیسرید (چربی) و کلسترول شده و به دنبال آن فرد در معرض خطر بیماری هایی مانند دیابت و مشکلات قلبی می شود.

مشاهده بیشتر…

ویتامین های گروه B

نقش اصلی ویتامین های گروه B در بدن آزادسازی انرژی است. ویتامین های B6، فولیک اسید (B9) و B12 در فرآیند خون سازی نیز نقش مهمی دارند. ویتامین های گروه B همچنین برای عملکرد مغزی و سیستم عصبی، سلامت پوست و دستگاه ایمنی نیز نقش دارند.
کپسول امگا-اچ3 با دارا بودن 12 ویتامین و 9 ماده معدنی، تضمین کننده ی تولید حداکثر انرژی و بهبود عملکرد عضلانی می باشد.

ید (Iodine)

برای کارکرد غده ی تیروئید ضروری بوده و سبب جلوگیری از ایجاد تصلب شرایین (سختی عروق) می شود.

عصاره ی سیر (Garlic concentrate)

عصاره ی سیر حاوی ترکیبات سولفوری می باشد که منجر به افزایش سیستم ایمنی، کاهش فشار خون، تنظیم گردش خون و همچنین سم زدایی در بدن می شود. عصاره ی سیر علاوه بر این دارای خاصیت ضد سرطانی، انتی باکتریال، ضد قارچی و آنتی اکسیدانی می باشد.

لایزین (Lysine)

لیزین یکی از آمینواسیدهای ضروری بدن می باشد. این بدین معناست که بدن قادر به ساخت آن نیست ولی وجود آن برای سلامت بدن حیاتی است بنابراین باید از طریق رژیم های غذایی حاوی این ماده این امینواسید را به بدن برسانیم. این امینواسید برای رشد لازم است و همچنین نقشی حیاتی برای تولید کارنیتین (Carnitine) دارد.

متیونین (Methionine)

متیونین جز یکی از 8 آمینواسید ضروری برای بدن می باشد. مثل لایزین، بدن قادر به ساخت متیونین نیز نمی باشد اما به عنوان یک اسیدآمینه ی حیاتی برای عملکردهای بدن ضروری است. گفته می شود متیونین برای تولید کراتین (ماده مغذی ماهیچه ها و دستگاه قلبی عروقی) ضروری است.
آمینواسید های ضروری لایزین و متیونین توسط کپسول امگا-اچ3 تامین می گردد.

PABA

ترکیبی است که در ویتامین B9 و برخی غذاها وجود دارد. PABA بعنوان یک مکمل غذایی در حفظ سلامت عمومی به ویژه سلامت پوست و مو موثر است.

عصاره گرده گل (Pollen rxtract)

استفاده از این ماده سبب افزایش توانایی در فعالیت های بدنی، پیشگیری از ابتلاء به بیماری های پروستات و کاهش علایم این بیماری می شود.

روغن جوانه گندم (Wheat-Germ oil)

روغن جوانه ی گندم یک انتی اکسیدان قوی به شمار می رود همچنین به عنوان یک ماده ی ضد پیری شناخته شده است. این ماده در مسیرهای پیام رسانی سلولی بسیار اهمیت دارد و باعث حمایت و تقویت سیستم ایمنی می شود. این ماده همچنین با دارا بودن ویتامین های B باعث ترمیم بافت های آسیب دیده و رشد بافت ها می شود.

ترکیبات کپسول امگا-اچ3 شامل عصاره های گیاهی مانند جنسینگ، کاروتنوئید، عصاره سیر، عصاره گرده گل و روغن جوانه گندم می باشد. این ترکیبات علاوه بر داشتن قدمت طولانی، راه خود را به تغذیه ی مدرن باز کرده اند.

لسیتین (Lecithin)

لیستین ترکیبی است که در گیاهان و حیوانات وجود دارد. لسیتین در نقل و انتقال مواد مغذی و چربی ها به داخل و خارج سلول نقش داشته و در سلامت سیستم عصبی موثر است.

اینوزیتول (Inositol)

از اعضای خانواده ی B کمپلکس می باشد و در حفظ ساختار و یکپارچگی سلول ها نقش دارد.

روتین (Rutin)

از گیاهان بدست می آید. روتین از تجمع پلاکت ها جلوگیری کرده، سبب بهبود گردش خون شده و یک ضد التهاب محسوب می شود.

روزی 1 عدد کپسول امگا-اچ3 همراه وعده غذایی اصلی با 1 ليوان آب ميل شود.

کپسول امگا H3 حاوی33عنصر بیولوژیکی و انواع ویتامین ها و مینرالهاست که نیاز روزانه بدن را به ویتامین ها و مواد معدنی برطرف میکند و نیاز به استفاده ی مکمل دیگری نمی باشد.

لازم است مکمل های حاوی امگا3 از نور خورشید محافظت شوند به همین دلیل برای بسته بندی این محصولات از پوشش آلومینیومی استفاده شده است.

روزانه یک عدد کپسول امگا H3 همراه وعده غذایی اصلی با یک ليوان آب ميل شود.

کپسول امگا-اچ3 6
روی حیوانات آزمایش نشده است
کپسول امگا-اچ3 7
بدون مخمر
کپسول امگا-اچ3 8
بدون رنگ مصنوعی
کپسول امگا-اچ3 9
بدون مواد نگهدارنده
کپسول امگا-اچ3 10
بدون شکر

محصولات مرتبط

محصولات مرتبط