• بادی واش ولمن


  • بادی واش ولمن

بادی واش ولمن

Wellman® Nutrient Enriched Body Wash

بادی واش ولمن بطور تخصصی برای مردان طراحی گردیده است و پوست را به خوبی تمیز نموده، آلودگی ها را می زداید و باعث آبرسانی و حفظ رطوبت پوست می شود.

  • بر اساس تحقیقات پیشرفته در مراقبت پوست آقایان یا اختصارا (ARMS®)
  • حفظ 24 ساعته ی رطوبت پوست
  • پیشگیری از تعریق بیش از حد
  • مناسب برای انواع پوست ها
250 میلی لیتر

  قیمت مصرف کننده (با احتساب ارزش افزوده): 4,300,000 ریال

مقدار مناسبی از شامپو بدن را بر روی پوست مرطوب ماساژ دهید و سپس بشویید.

  • از تماس مستقیم با چشم پرهیز شود.

محصولی منحصر به فرد برای آقایان، با ساختار:

بادی واش ولمن 1
آرژنین و دی-پنتول

حفظ ، تعادل و رطوبت پوست

بادی واش ولمن 2
ویتامین B3

محافظت از سد دفاعی پوست

بادی واش ولمن 3
بیو لیپیدها

حفظ لطافت پوست

بادی واش ولمن 4
Number 1

پر فروش‌ترین برند مکمل انگلستان

بادی واش ولمن 5
تست پوستی

تست شده بر روی پوست

بادی واش ولمن مخصوص آقایان

– تقویت کننده و آب رسان Invigorate & Hydrate

– دارای آرژنین، آلانتوئین و ویتامین B3

بادی واش ولمن بطور تخصصی برای مردان طراحی گردیده است و پوست را به خوبی تمیز نموده، آلودگی ها را می زداید و باعث آبرسانی و حفظ رطوبت پوست می شود.
بادی واش ولمن 24 ساعت رطوبت پوست را حفظ می نماید و بطور موثر از تعریق بیش از حد و بوی بد بدن جلوگیری می نماید.بادی واش ولمن با انواع پوست سازگار بوده و برای تمام اعضای خانواده قابل استفاده است.

چرا به شامپوی بدن احتیاج داریم؟

بدن ما هر روزه در معرض انواع آلودگی های میکروبی و شیمیایی قرار دارد. توجه به بهداشت چین های پوست مانند فضای بین انگشتان پا، از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا این مناطق در معرض ابتلا به انواع عفونت های قارچی می باشند. همچنین مناطقی از بدن که توسط لباس پوشیده می شوند، به دلیل محیط تاریک و تعریق، محل مناسبی برای رشد انواع میکروب ها می باشند.

چرا بادی واش ولمن؟

پوست آقایان بیشتر از خانم ها تعریق می نماید بنابراین انتخاب یک شوینده ی مناسب و تخصصی برای آقایان برای کنترل تعریق و جلوگیری از بوی بد بدن، از اهمیت زیادی برخوردار است. نکته ی مهم در انتخاب شوینده ی بدن، سازگاری آن با پوست و همچنین اثرگذاری مناسب آن می باشد. این خصوصیات بطور موثر در بادی واش ولمن گنجانده شده اند.
خنک کننده و طراوت بخش بدن
کنترل PH بدن و جلوگیری از تعریق بیش از اندازه و بوی بد بدن
سازگار با پوست و عدم خشک و شکننده کردن پوست
حفظ ۲۴ ساعته رطوبت سطح بدن
پاک کنندگی بالا
بادی واش ولمن از لحاظ پوستی آزمایش شده و برای انواع پوست ها مناسب است.

مزیت بادی واش ولمن نسبت به صابون چیست؟

در بسیاری از افراد مصرف صابون باعث خشکی بیش از حد و شکنندگی پوست می گردد که این اتفاق به علت PH ناسازگار صابون با پوست می باشد. بنابراین استفاده از شوینده های سازگار با بدن توسط پزشکان توصیه می شود. استفاده از بادی واش ولمن به جای صابون، این مشکل را برطرف می سازد و از طرف دیگر، اثر ملایمی روی پوست داشته و خود باعث آسیب بیشتر به ساختار پوست نمی شود و براحتی از سطح پوست پاک می شود.
همچنین ژل شستشوی بدن برای تمام اعضای خانواده قابل استفاده می باشد و مشکلات بهداشتی استفاده از صابون مشترک نیز رفع می گردد. نگهداری طولانی مدت صابون در محیط مرطوب حمام، زمینه را برای رشد آلودگی ها بر آن مهیا می کند. بادی واش ولمن با بسته بندی مناسب باعث حفاظت بهداشتی شوینده در محیط مرطوب حمام می گردد.

عنوان
فعالیت

Niacinamide

(Vitamin B3)

With moisturising and skin-barrier strengthening properties
Arginine
Helps to control moisture balance with smoothing and healing properties
Allantoin
Moisturises and supports healthy skin
D-Limonene
Natural fragrance


عناصر بادی واش ولمن

بادی واش ولمن توسط متخصصین ویتابیوتکس بر اساس تحقیقات پیشرفته در مراقبت پوست آقایان (Advanced Research in Male Skincare) یا اختصارا (ARMS®) طراحی گردیده است.

نیاسینامید (ویتامین B3)

نیاسینامید یا ویتامین B3 جزو ویتامین های گروه B طیقه بندی می شود. نقش کلی ویتامین های گروه B در بدن تولید انرژی می باشد ولی ویتامین B3 علاوه بر این، بصورت اختصاصی در سلامت پوست و مو نیز نقش دارد. کمبود B3 در بدن باعث تضعیف پوست شده و علائمی مانند قرمزی، التهاب و تغییر رنگ را ایجاد می نماید. استفاده از ویتامین B3 علاوه بر تضمین سلامت پوست و مو، سدی دفاعی در برابر عوامل آسیب رسان محیطی ایجاد می نماید.

آرژنین (Arginine)

آرژنین از لحاظ شیمیایی در دسته ی آمینواسید ها قرار دارد. آمینواسید ها، اجزای تشکیل دهنده ی پروتئین در بدن می باشند. آرژنین بطور موثر باعث تعادل و تنظیم ترشح چربی پوست و کنترل رطوبت می گردد.
بادی واش ولمن ریزمغذی های تخصصی مانند آرژنین و ویتامین B3 را تامین می کند. بدین وسیله، هم رطوبت پوست را کنترل نموده و هم ساختمان پوست را تقویت می کند.

آلانتوئین (Allantoin)

آلانتوئین از جمله قدیمی ترین موادی است که به عنوان یک ضدالتهاب قوی در محصولات مراقبت پوستی استفاده می شود. آلانتوئین را می تواند از گیاهان بدست آورد ولی معمولا بصورت صناعی تولید می گردد. با دارا بودن خواص ضد التهابی، آلانتوئین از پوست محافظت می نماید و اثرات مخرب ناشی از آلودگی های محیطی و بیماری ها بر پوست را کاهش می دهد.

لیمونن (Limonene)

این ترکیب راحیه ی لیمویی ملایمی داشته و علاوه بر این، خاصیت خنک کنندگی و طراوت بخش دارد. لیمونن همچنین باعث حل شدن و پاک شدن بهتر چربی ها می گردد.

بادی واش ولمن با تامین ترکیبات مغذی و پاک کننده ی پوست، محصولی ایده آل برای مردانی می باشند که به زیبایی، پاکیزگی و رایحه ی پوست خود اهمیت می دهند.

 

مقدار مناسبی از ژل را بر روی پوست مرطوب ماساژ دهید و سپس بشویید.
از تماس مستقیم با چشم پرهیز شود.

محصولات مرتبط