دردهائی که بیشتر زنان را اذیت می کند تا مردان

vitaiotics-voman-dain

داشمندان علم پزشکی به تازگی  به اطلاعات جالبی دست یافته‌اند که نشان می‌دهد بعضی از بیماری‌ها در زنان درد بیشتری دارد تا در مردان. پس از مطالعات بسیار، محققان می گویند  که اختلافات هورمونی عامل این مسئله هستند. درواقع هورمون تستسترون، که هورمونی مردانه است، باعث کاهش درد می شود این  در حالی‌ است که  هورمون استروژن که هورمون زنانه است باعث تشدید و بیشتر شدن درد می‌شود. دردهائی که بیشتر زنان را اذیت می کند تا مردان برخی از این بیماری‌ها عبارت‌اند از:

کشیدگی عضله و پیچ خوردگی زانو

امتیاز  مردان به این درد: ۴.۰۲
امتیاز  زنان به این درد: ۵.۱۶
توصیه می شود حتما به پزشک مراجعه شود و نرمش های مخصوص برای این مشکل را یاد بگیرید .برای اینکه دردتان کمتر شود  یخ درمانی و استراحت توصیه می شود و استفاده از زانوبند های طبی .

 دوران نقاهت بعد از جراحی

امتیاز مردان به این درد: ۴.۹۸
امتیاز زنان به این درد: ۶.۰۰
برای کمتر شدن درد پس اعمل جراحی باید با مشورت پزشک معالجتان از داروهای مسکن استفاده نمائید.در صورتیکه محل جراحی دچار التهاب و عفئنت گردید سریعا  به پزشکتان مراجعه کنید.

 تورم سینوس

امتیاز مردان به این درد: ۴.۴۶
امتیاز زنان به این درد: ۵.۳۷
عفونت سینوسی اگر با درد سر همراه نباشد فشار زیادی را به چشم ها و اطراف پیشانی وارد می کند .ادردهای سینوسی معمولا با استفاده از داروهای ضدانعقادی و مسکن OTC، درمان می‌شوند در صورتیکه دردتان بهتر نشد حتما با پزشکتان مشورت کنید.

استئوآرتریت

امتیاز مردان به این درد: ۴.۵۶
امتیاز زنان به این درد: ۵.۳۷
استئوآرتریت معمولا با درد ناکی مفاصل همراه است .این تورم معمولا پس از انجام فعالیت روزانه ایجاد می شود برای بهبود نسبی نرمش و مصرف داروهای مسکن به شما کمک می کند در صورتیکه دارو درمانی به شما کمک نکرد فیزیو تراپی می تواند شما را کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *