سفیر مبارزه با کم خونی در شهر خود باشیم

سفیر مبارزه با کم خونی در شهر خود باشیم 1

بالا بردن سطح آگاهی مردم در شناخت عوامل و نشانه های یک بیماری و یافتن راهکارهای موثر برای پیشگیری از آن یکی از اهدافی است که ویتابیوتیکس همواره بر روی آن متمرکز بوده است. در همین راستا و برای بالا بردن سطح دانش مردم در شناخت عوامل و پیشگیری از کم خونی و فقر آهن کمپینی با عنوان “سفیر مبارزه با کم خونی در شهر خود باشیم” برگزار کرده و برای گام اول سعی کردیم کم خونی را فقط در پنج جمله ساده به شما توضیح دهیم:

  •  کم‌خونی یا آنمی (Anemia) اختلال خونی شایعی است که در آن گلبول‌های قرمز به تعداد کافی و یا کیفیت مناسب در خون وجود ندارد.
  • فقر آهن از شایع ترین گونه های کم خونی بوده و بیش از یک سوم جمعیت جهان را تهدید می کند.
  • احساس خستگی طولانی، کسالت عمومی و یا عدم توانایی تمرکز در کارهای روزانه از نشانه های کم خونی در افراد می باشد.
  • به دلیل مبهم بودن نشانه های کم خونی، بسیاری از مردم، به کم‌خونی تشخیص داده نشده مبتلا هستند.
  • بیشترین افراد در معرض کم خونی و فقر آهن را خانم ها و کودکان تشکیل می دهند.

از شما خواستیم سفیر مبارزه با کم خونی در شهر خود باشید و با شرکت در نظرسنجی ویتابیوتیکس در شناخت و ارائه راهکار های مناسب برای پیشگیری و درمان کم خونی کنار همدیگر باشیم.

در این نظرسنجی احساس ضعف و خستگی، رنگ پریدگی و ریزش مو به ترتیب از شایع ترین نشانه های کم خونی و مصرف شربت و قرص های آهن دار به ترتیب رایج ترین راه درمان کم خونی انتخاب گردید.

یک مکمل برای پیشگیری و درمان کم خونی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ تمرکز مخاطبین این نظر سنجی بر روی کم ترین عوارض گوارشی و جانبی مکمل های آهن دار است. این ویژگی یکی از مهم ترین وجوه تمایز خانواده محصولات ویتابیوتیکس نیز می باشد. همانطور که می دانید، جذب آهن در مقادیر بالا به سختی صورت می گیرد و با عوارض گوارشی همراه خواهد بود. به همین دلیل، در صورت عدم پیشگیری از ابتلا به کم خونی فقر آهن، درمان آن با مقادیر بالای آهن به سختی انجام خواهد شد. متخصصین تغذیه، راه حل های متفاوتی جهت افزایش جذب آهن و کاهش عوارض گوارشی آن پیشنهاد کرده اند که یکی از موثرترین راهکار های بهبود جذب و کاهش عوارض گوارشی آهن، مصرف هم زمان آن با ریزمغذی هایی مانند ویتامین B12 و ویتامین ث می باشد.

محصولات گروه فروگلوبین ویتابیوتیکس با فرمولاسیون تخصصی، تضمین کننده ی بهترین اثرگذاری آهن می باشد، بصورتی که هیچ گونه عارضه ی گوارشی رخ ندهد. این محصولات از سن زیر یک سال قابل مصرف می باشد.

برندگان کمپین سفیر مبارزه با کم خونی در شهر خود باشیم عبارت است از:

برندگان شربت فروگلوبین:

زهرا خجسته فرد (بوشهر)، رویا معینی کوشا(اصفهان)، فرشته ابباریکی(کرمانشاه)، زهرا حقانی (کرمانشاه)، مریم تابع بردبار(فارس)، سعید قدسی(کردستان)، لیلا رضوانفر(آذربایجان شرقی)، محمدرضا احمددوست(خراسان رضوی)، محمد ملاحی(بوشهر)، سکینه مردانی(چهارمحال بختیاری)

برندگان کارت هدیه دو میلیون ریالی:

غلامعلی وردیانی (بوشهر) و ملیکا زینلی(تهران)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *