•  

    شربت فروگلوبین پلاس، تخصصی ترین مکمل خون ساز، و فرم پیشرفته‌تری از شربت فروگلوبین می‌باشد. مهم‌ترین وجه تمایز این محصول با شربت فروگلوبین و سایر محصولات آهن‌دار، فرم آهنی است که در آن استفاده شده است، که از نوع فروس بیس-گلیسینات می‌باشد.


  •  

    شربت فروگلوبین پلاس، تخصصی ترین مکمل خون ساز، و فرم پیشرفته‌تری از شربت فروگلوبین می‌باشد. مهم‌ترین وجه تمایز این محصول با شربت فروگلوبین و سایر محصولات آهن‌دار، فرم آهنی است که در آن استفاده شده است، که از نوع فروس بیس-گلیسینات می‌باشد.

شربت فروگلوبین پلاس

شربت فروگلوبین پلاس، تخصصی ترین مکمل خون ساز، و فرم پیشرفته‌تری از شربت فروگلوبین می‌باشد. مهم‌ترین وجه تمایز این محصول با شربت فروگلوبین و سایر محصولات آهن‌دار، فرم آهنی است که در آن استفاده شده است، که از نوع فروس بیس-گلیسینات می‌باشد.

  • دارای پیشرفته ترین فرم آهن
  • بیشترین اثربخشی و کمترین عارضه ی گوارشی
  • مناسب جهت خون سازی، رشد و نمو و کارکرد بدن
200 میلی لیتر

قیمت مصرف کننده (با احتساب ارزش افزوده): 1,417,000 ریال

کودکان 1-8 سال: روزانه 5 میلی لیتر

افراد 9-18 سال: 2 بار در روز هربار 5 میلی لیتر

افراد 19 سال و بالاتر: 3 بار در روز هربار 5 میلی لیتر
(1 قاشق مرباخوری معادل 5 میلی لیتر می باشد.)

  • در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد و در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
  • بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نگردد.
  • در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک یا داروساز استفاده شود.

بیش از 20 ریز مغذی،شامل:

شربت فروگلوبین پلاس 1
Number 1

برترین برند مکمل آهن انگلستان

شربت فروگلوبین پلاس 2
ویتامین C

افزایش میزان جذب آهن

شربت فروگلوبین پلاس 3
ویتامین B6و B12

کمک به خون‌سازی

شربت فروگلوبین پلاس 4
آهن

حامل اکسیژن در بدن

شربت فروگلوبین پلاس 4
آهن

کمک به تشکیل گلبول قرمز و هموگلوبین

شربت فروگلوبین پلاس ویتابیوتیکس

حاوی پیشرفته ترین فرم آهن به همراه مجموعه کاملی از ریزمغذی ها

تخصصی ترین مکمل خون ساز، و فرم پیشرفته‌تری از شربت فروگلوبین می‌باشد. مهم‌ترین وجه تمایز این محصول با شربت فروگلوبین و سایر محصولات آهن‌دار، فرم آهنی است که در آن استفاده شده است، که از نوع فروس بیس-گلیسینات می‌باشد.
فروس بیس‌گلیسینات، فرم پیشرفته‌ای از آهن می‌باشد. متاسفانه آهن باوجود اهمیت فراوان در بدن، جذب سختی از دستگاه گوارش دارد؛ بنابراین در شناخت فرم‌های مختلف آهن و مقایسه‌ی ملح‌های مختلف، باید 2 موضوع را مدنظر قرار داد: 1- جذب و اثرگذاری و 2- عوارض گوارشی.
از نظر جذب و اثرگذاری، فروس بیس-گلیسینات جزو موفق‌ترین انواع آهن موجود می باشد. این فرم از آهن، جزو دسته ی ارگانیک طبقه‌بندی می گردد و کمترین تداخل را با مواد غذایی پیدا می نماید. در واقع با مصرف شربت فروگلوبین پلاس، غذای خورده شده باعث کاهش جذب آهن نمی گردد.
آهن بدست آمده از فروس بیس-گلیسینات، سطح ذخایر آهن بدن را با سرعت بیشتری افزایش داده و به صورت پایدارتری در سطح مطلوب نگه می دارد.
با مصرف شربت فروگلوبین پلاس نگران عوارض گوارشی آهن نیز نباشید، زیرا ساختمان پیشرفته ی فروس بیس-گلیسینات، این عارضه ی شایع را نیز به حداقل رسانده است.
اصلی ترین نیاز موجودات زنده اکسیژن می باشد. تمام سلول های بدن ما نیز به اکسیژن نیاز دارند ولی بدون آهن، بدن قادر به تأمین اکسیژن برای سلولهای خودش نمی باشد. گلبول های قرمز، وظیفه نقل و انتقال اکسیژن در خون را بر عهده دارند و آهن در ساختار گلبول های قرمز نقش اساسی ایفا میکند.
شربت فروگلوبین پلاس، نه تنها آهن مورد نیاز بدن را بطور کامل تامین می نماید، بلکه با فرمولاسیون تخصصی، سایر ریزمغذی های مورد نیاز جهت فرآیند خون سازی و سلامت عمومی بدن را نیز فرآهم می کند.

نقش شربت فروگلوبین پلاس در کم خونی:

کم‌خونی یا آنمی (Anemia) اختلال خونی شایعی است که در آن گلبول‌های قرمز به تعداد کافی و یا کیفیت مناسب در خون وجود ندارد. شربت فروگلوبین پلاس با تقویت ساخت و ساختمان گلبول های قرمز، از کم خونی جلوگیری می کند. بسیاری از مردم، به کم‌خونی تشخیص داده نشده مبتلا هستند و نشانه‌های بیماری مبهم است. اغلب افراد مبتلا به کم‌خونی از احساس سستی یا خستگی همیشگی یا هنگام فعالیت، احساس کسالت عمومی و گاهی ناتوانی تمرکز شکایت دارند.
افراد مبتلا به شکل‌های شدیدتر کم‌خونی بیشتر تنگی نفس خود را در هنگام فعالیت بدنی اعلام می‌کنند. کم‌خونی مزمن طول کشیده (مزمن) در کودکان سبب اختلالات رفتاری می‌شود که نتیجه ی تکامل نامناسب سیستم عصبی در دوران نوزادی است و در کودکان سنین مدرسه موجب افت تحصیلی می‌شود. بنابراین پیشگیری از ابتلا به کم خونی از طریق شربت فروگلوبین پلاس اهمیت می یابد.
کم‌خونی فقر آهن (Iron deficiency anemia) شایع ترین نوع کم‌خونی بوده و همانطور که از نامش پیداست، ناشی از کمبود آهن می باشد. این نوع کم خونی می تواند به دلیل تغذیه ناکافی آهن، دفع بیش از حد خون در بلندمدت (مانند خونریزی گوارشی و قاعدگی) ویا سوءجذب آهن دهد.
فقرآهن یکی از شایع ترین اختلالات تغذیه ای در کشور های در حال توسعه و مهم ترین نوع کم خونی تغذیه ای در کودکان و زنان، در سنین باروری است که با ایجاد گلبول های قرمز کوچک و کاهش میزان هموگلوبین مشخص می شود.

شربت فروگلوبین پلاس برای کودکان:

فرآیند “خون سازی” در کودکان نسبت به بزرگسالان با شدت و وسعت بیشتری انجام می شود و به تبع آن، در اختیار قرار آهن مورد نیاز جهت تولید گولبول های قرمز توسط شربت فروگلوبین پلاس برای کودک از اهمیت زیادی برخوردار است.
سن رشد، از مهم ترین دوره های زندگی هر شخص می باشد. تامین مقادیر کافی از ریزمغذی های لازم در این دوره، سلامت آینده ی فرد را تضمین می کند. فرد در حال رشد، به واسطه ی تقسیمات سلولی سریع و سوخت و ساز بالا، نیازمند اکسیژن رسانی کافی به تمامی بافت های بدن خود می باشد که این مهم، بدون مقادیر کافی از آهن حاصل نمی گردد.
شربت فروگلوبین پلاس با تامین آهن مورد نیاز کودکان و نوجوانان، تضمین کننده ی رشد حداکثری آنان در سنین طلایی رشد می باشد.
در کنار آهن، سایر ریزمغذی های موجود در شربت فروگلوبین پلاس مانند روی و مس، علاوه بر تضمین خون سازی سالم، به تولید هورمون رشد، سلامت دستگاه ایمنی و دستگاه عصبی نیز کمک می کنند. از طرفی مصرف شربت فروگلوبین با تقویت دستگاه ایمنی از بیماری های شایع در سنین پایین مانند سرماخوردگی و اسهال پیشگیری می کند و اشتهای کودکان را نیز افزایش می دهد.
عنوان
در هر 10 میلی لیتر
Iron (as Ferrous Bisglycinate)
24 mg
Biotin
10 mcg
Choline Bitartrate
20 mg
Vitamin C
60 mg
Thiamin (Vitamin B1)
10 mg
Riboflavin (Vitamin B2)
2 mg
Niacin (Vitamin B3)
20 mg
Vitamin B6
2 mg
Folic acid
300 mcg
Vitamin B12
10 mcg
Pantothenic acid
4 mg
Calcium Glycerophosphate
20 mg
Zinc(as Zinc Sulphate Heptahydrate)
10 mg
Copper(as Copper Sulphate Pentahydrate)
0.4 mg
Manganese(as Manganese Gluconate)
0.5 mg
L-Lysine Hydrochloride
80 mg
Malt extract
1000 mg

ترکیبات شربت فروگلوبین پلاس

آهن (Iron)

در بدن انسان، آهن در ساختار ترکیبی به نام هموگلوبین در گلبولهای قرمز وجود دارد. هموگلوبین در انتقال اکسیژن از ریه ها به سلولهای بدن نقش دارد، بنابراین آهن نقش مهمی در انتقال اکسیژن در بدن و نهایتا  رشد و نمو سلول ها دارد. کمبود آهن سبب محدود شدن انتقال اکسیژن به سلولها شده، سبب خستگی، پایین آمدن سطح ایمنی بدن و کاهش توانایی در انجام کارها می شود.

آهن موجود در شربت فروگلوبین پلاس، بیشترین جذب و اثرگذاری و کمترین عارضه ی گوارشی را به ارمغان می آورد.

وجود مقادیر کافی از آهن در بدن انسان علاوه بر خون سازی، برای فعالیت دستگاه ایمنی، عملکرد غده ی تیروئید، فعالیت های مغزی، انقباض ماهیچه ها و تنظیم دما نیز ضروری می باشد

ویتامین های گروه B

فولیک اسید (ویتامین B9) و B12: ویتامین های گروه B در بدن عامل تولید انرژی می باشند. کمبود شدید ویتامین B9 (فولیک اسید) و  B12، نهایتا به انواع کم خونی منجر خواهد شد که این مسئله، اهمیت و نقش این دو ویتامین را در فرآیند تقسیم سلولی و خون سازی نشان می دهد. کم خونی ناشی از کمبود ویتامین B12 و فولیک اسید، کم خونی مگالوبلاستیک (Megaloblastic anemia) نام دارد.

ویتامین B6

جهت ساخت هموگلوبین و اثرگذاری آهن ضروری و حیاتی است. در کمبود آهن، معمولاً کمبود ویتامین B6 نیز دیده می شود.

مشاهده بیشتر…

ویتامین B7 (بیوتین)

بطور تخصصی در سلامت پوست و مو و ناخن نقش ایفا می نماید.

ویتامین های گروه B بخصوص B6، فولیک اسید (B9) و B12 بطور اختصاصی در فرآیند خون سازی نقش داشته و کمبود آن ها با ابتلا به انواع کم خونی همراه هواهد بود. شربت فروگلوبین پلاس با تامین این ویتامین ها در کنار آهن، باعث بهبود هرچه بیشتر فرآیند خون سازی می گردد.
ویتامین های B1، B2، B3 و B5 (Dexapanthenol): سایر ویتامین های گروه B علاوه بر نقش حیاتی در تولید انرژی، در کارکرد دستگاه های بدن از جمله فعالیت های مغزی، کارکرد دستگاه ایمنی، سلامت قلب و عروق و پوست نقش دارند.

شربت فروگلوبین پلاس، تماس ویتامین های گروه B را شامل B1، B2، B3، B5، B6، B7، B9 و B12 تامین می نماید.
روی (Zinc): روی از جمله مواد معدنی می باشد که رابطه ی تنگاتنگی با فرآیند خون سازی دارد. کمبود روی سبب استعداد فرد به ابتلا به کم خونی می شود. مصرف روی برای افزایش سطح هموگلوبین بسیار ضروری است. کمبود روی به طور همزمان با کمبود آهن وجود دارد، که خود سبب خستگی ذهنی تحریک پذیری، حساس شدن و کاهش فعالیت تیروئید می شود.

مس (Cooper)

مواد معدنی از جمله مس نقش مهمی در سوخت و ساز بدن ایفا می کنند. مس به جذب بهتر آهن می نماید و در بسیاری از واکنش های متابولیسمی بدن، نقش کمکی دارد.

منگنز (Manganese)

منگنز ماده ای معدنی است که در بدن در متابولیسم چربی و کربوهیدرات و در رشد و نمو و ترمیم زخم ها موثر و مفید می باشد.

ویتامین C

ویتامین C یک از موثرترین و قوی ترین عوامل در افزایش جذب آهن می باشد. علاوه براین، به واسطه ی نقش پررنگ آنتی اکسیدانی و نقش کوفاکتوری در بسیاری از مسیرهای آنزیمی، در سلامت عمومی بدن نیز موثر می باشد.

شربت فروگلوبین پلاس با تامین هم زمان ویتامین C در کنار آهن، بطور موثر جذب آهن را افزایش داده باعث بهبود اثرگذاری آن می گردد.
کلسیم گلیسروفسفات (Calcium glycerophosphate): نقش کلسیم در سلامت استخوان و دندان بطور کامل شناخته شده است و کلسیم مهم ترین ماده ی معدنی در بافت استخوانی و دندان می باشد. کلسیم گلیسروفسفات شکل خاصی از کلسیم می باشد. مقالات نشان داده اند کلسیم گلیسروفسفات بطور تخصصی باعث سلامت بافت دندانی می گردد؛ بنابراین در نوزادان و کودکانی که به سرعت در حال رشد دندانی هستند مصرف این ماده بسیار کمک کننده می باشد.

لیزین (Lysine)

لیزین از لحاظ شیمیایی در دسته ی اسیدآمینه ها قرار می گیرد؛ اسیدآمینه ها در ساختمان پروتئین های بدن نقش دارند بنابراین لیزین باعث ساخت پروتئین می گردد. اصطلاحا لیزین را اسیدآمینه ی ضروری می نامند، بدین معنی که بدن خود قادر به ساخت آن نیست و حتما باید از طریق رژیم غذایی دریافت گردد. این اسیدآمینه نقش های متنوعی در سلامت عمومی بدن، تحریک تولید هورمون رشد و اکسیژن رسانی به عضلات بازی می کند.

عصاره مالت (Malt extract)

عصاره مالت از جوانه ی جو بدست می آید. این ماده تاثیرات متنوعی در کارکرد دستگاه گوارش و سلامت عمومی بدن دارد.

نحوه مصرف شربت فروگلوبین پلاس:

  • کودکان 1-8 سال: روزانه 5 میلی لیتر
  • افراد 9-18 سال: 2 بار در روز هربار 5 میلی لیتر
  • افراد 19 سال و بالاتر: 3 بار در روز هربار 5 میلی لیتر
(1 قاشق مرباخوری معادل 5 میلی لیتر می باشد.)

به دلیل وجود ملح فروس بیس گلیسینات در شربت فروگلوبین پلاس، دندانها سیاه نمی شوند.

به دلیل وجود ملح فروس بیس گلیسینات در شربت فروگلوبین پلاس ، جذب آن به جز دئودنوم در سایر نقاط روده هم صورت میگیرد و بنابراین عوارض گوارشی ایجاد نخواهد کرد.

شربت فروگلوبین پلاس برای کودکان بالای یک سال و بزرگسالان مناسب است.

شربت فروگلوبین پلاس 6
مناسب گیاهخواران
شربت فروگلوبین پلاس 7
بدون لاکتوز
شربت فروگلوبین پلاس 8
بدون رنگ مصنوعی
شربت فروگلوبین پلاس 9
بدون مخمر
شربت فروگلوبین پلاس 10
فروگلوبین روی حیوانات آزمایش نشده است.

محصولات مرتبط