• شربت آهن ولکید یک مکمل غذایی آهن است که حاوی آهن لیپوزومال ، ویتامین B12 و فولیک اسید می باشد.

شربت آهن ولکید لیپوزومال

Wellkid Liposomal Iron Liquid

شربت آهن ولکید یک مکمل غذایی آهن است که حاوی آهن لیپوزومال ، ویتامین B12 و فولیک اسید می باشد. در این فرآورده آهن در پوششی از فسفولیپید قرار داشته و به صورت لیپوزومال درآمده است که منجر به عبور دست نخورده از سیستم گوارشی و جذب آن به طور مستقیم از مخاط روده می گردد . در نتیجه باعث کاهش عوارض گوارشی آهن می شود .

  • کمک به درمان کم خونی
  • تأمین سطح متعادل از آهن موردنیاز روزانه
  • موثر در تشکیل گلبول های قرمز و هموگلوبین
  • بهبود انتقال اکسیژن در بدن
  • جلوگیری از ایجاد ضعف و خستگی مفرط

 قیمت مصرف کننده (با احتساب ارزش افزوده): 2,145,000 ریال

کودکان 2 تا 8 سال : روزانه 5/2 میلی لیتر ( نصف قاشق مرباخوری )

کودکان 8 تا 12 سال : روزانه 5 میلی لیتر ( 1 قاشق مرباخوری )

    • در صورت ابتلای فرزندتان به هرگونه بیماری ( از جمله هموکروماتوز ) ، آلرژی به مواد غذایی و یا اجزای تشکیل دهنده فرآورده و در صورت استفاده از سایر داروها قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمائید.

    • در دمای زیر 25 درجه سانتی گراد ، در جای خشک و دور از دسترس اطفال قرار گیرد .
    • فرآورده را حداکثر تا 3 ماه بعد از باز شدن درب بطری مصرف نمائید .
    • قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید .

 

حاوی 3 ماده مغذی ، شامل:

شربت ول‌کید آهن لیپوزومال 1
آهن (Fe)

کمک به تشکیل گلبول قرمز و هموگلوبین

شربت ول‌کید آهن لیپوزومال 2
ویتامین B12

کمک به جلوگیری از کم خونی

شربت ول‌کید آهن لیپوزومال 3
ویتامین B9

در متابولیسم اسیدهای آمینه نقش دارد

مشخصات شربت آهن ولکید

اصلی ترین نیاز موجودات زنده اکسیژن می باشد. تمام سلول های بدن ما نیز به اکسیژن نیاز دارند، ولی بدون آهن بدن قادر به تأمین اکسیژن برای سلولهای خودش نمی باشد. گلبول های قرمز، وظیفه انتقال اکسیژن در خون را بر عهده دارند و آهن در ساختار هموگلوبین در گلبول های قرمز نقش اساسی ایفا میکند.

شربت آهن لیپوزومال با فرمولاسیون تخصصی به تامین آهن مورد نیاز بدن و جلوگیری از کم خونی می­پردازد. در هر 5 میلی لیتر از شربت ، 15 میلی گرم آهن وجود دارد. طعم وانیل شربت لیپوزومال ولکید باعث قابلیت پذیرش بالا از سوی کودکان می­­شود.

عنوان متوسط در هر 5ml نیاز روزانه %
Folic acid 500 mg  
Vitamin B12 2  mg 80
Iron 15 mg 107

عناصر شربت اهن ول کید

آهن :

یک ماده معدنی ضروری است که مهم ترین نقش آن شرکت در ساختار هموگلوبین گلبول قرمز خون است . در واقع هموگلوبین پروتئینی است حاوی آهن که در ساختار گلبول قرمز خون حضور دارد و اکسیژن را از ریه ها به اندام ها و بافت های مختلف بدن می رساند . وجود این ماده معدنی در روند طبیعی رشد بدن ، تولید انرژی ، رشد عصبی ، عملکرد سلولی و ساخت برخی هورمون ها ضروری است . مقدار مورد نیاز آهن در سنین مختلف متفاوت است و در دوره های مختلف زندگی مانند دوران جنینی ، کودکی ، نوجوانی ، بزرگسالی ، بارداری اهمیت خاصی دارد و کمبود آن گاهی موجب ایجاد مشکلات جبران ناپذیری میشود .

ویتامین ب 12 یا سیانوکوبالامین :

این ویتامین جزء ویتامین های محلول در آب است که به عنوان کوفاکتور آنزیم های مهم بدن ، برای تکامل و عملکرد صحیح سیستم عصبی مرکزی ، تشکیل گلبول قرمز سالم و جلوگیری از ایجاد کم خونی مگالوبلاستیک در افراد ضروری است .

فولیک اسید :

فولیک اسید یکی از ویتامین های محلول در آب می باشد که به عنوان فولات ، فولاسین یا B9  نیز شناخته شده است . این ویتامین نقش مهمی در متابولیسم اسید آمینه ها دارد . کمبود اسید فولیک در بدن مشکلاتی از قبیل کم خونی و ضعف را ایجاد می کند . هم چنین این ویتامین موجب کاهش سطح استرس در افراد شده و مقاومت بدن را در برابر ابتلا به بیماری ها افزایش می دهد .

 

نحوه مصرف شربت لیپوزومال ولکید (wellkid liquid) :

کودکان 2 تا 8 سال : روزانه 5/2 میلی لیتر ( نصف قاشق مرباخوری )

کودکان 8 تا 12 سال : روزانه 5 میلی لیتر ( 1 قاشق مرباخوری )

ساختار لیپوزومی یون های آهن در شربت ول کید این امکان را به وجود می آورد که یون های آهن در برخورد با دندان ها قرار نگیرد و به همین دلیل مانع از سیاه شدن دندان ها می شود.

به دلیل اینکه یون های آهن در شربت ول کید ساختار لیپوزومی دارند. هنگامیکه کودک شربت را مصرف می کند یون های آهن در تماس مستقیم با مخاط دستگاه گوارش قرار نمی گیرد از این رو این محصول عوارض معمول مکمل های آهن مانن یبوست و رفلاکس را ایجاد نمی کند.

پس از باز شدن تا 3 ماه می توان از محصول استفاده کرد .

شربت آهن لیپوزومال ول کید wellkid
شربت ول‌کید آهن لیپوزومال 4
روی حیوانات آزمایش نشده است
شربت ول‌کید آهن لیپوزومال 5
بدون مخمر
شربت ول‌کید آهن لیپوزومال 6
بدون رنگ مصنوعی و مواد افزودنی
شربت ول‌کید آهن لیپوزومال 7
بدون لاکتوز

محصولات مرتبط