• قرص جوینتیس کلاژن، تامین کننده ی کلاژن نوع 2 می باشد. کلاژن نوع 2، یکی از اجزای ساختاری اصلی غضروف را تشکیل می دهد و کمبود آن مستقیما به تحلیل بافت غضروفی منجر خواهد شد. علاوه براین، جوینتیس کلاژن گلوکزآمین (Glucosamine) و کندرئوتین (Chondroitin) را نیز تامین می نماید.

    قرص جوینتیس کلاژن، تامین کننده ی کلاژن نوع 2 می باشد. کلاژن نوع 2، یکی از اجزای ساختاری اصلی غضروف را تشکیل می دهد و کمبود آن مستقیما به تحلیل بافت غضروفی منجر خواهد شد.


  • قرص جوینتیس کلاژن، تامین کننده ی کلاژن نوع 2 می باشد. کلاژن نوع 2، یکی از اجزای ساختاری اصلی غضروف را تشکیل می دهد و کمبود آن مستقیما به تحلیل بافت غضروفی منجر خواهد شد.

قرص جوینتیس کلاژن

قرص جوینتیس کلاژن، تامین کننده ی کلاژن نوع 2 می باشد. کلاژن نوع 2، یکی از اجزای ساختاری اصلی غضروف را تشکیل می دهد و کمبود آن مستقیما به تحلیل بافت غضروفی منجر خواهد شد. علاوه براین، جوینتیس کلاژن گلوکزآمین (Glucosamine) و کندرئوتین (Chondroitin) را نیز تامین می نماید.

  • بهبود علائم و کارکرد مفصل در بیماری آرتروز
  • پیشگیری از مشکلات مفصلی در ورزشکاران
  • کاهش نیاز به مصرف مسکن در دردهای مفصلی
30 عدد قرص

قیمت مصرف کننده (با احتساب ارزش افزوده): 2,574,000 ریال

روزانه ۲ عدد قرص جوینتیس کلاژن به همراه وعده غذای اصلی مصرف شود.

  • در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد و در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
    جویده نشود.
    بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف ننمایید.
    مصرف منظم این محصول توصیه می گردد.
    افراد دیابتی و افرادی که از داروهای ضد انعقادی (رقیق کننده‌ی خون) استفاده می کنند، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند.

بیش از 13 مواد مغذی ، شامل:

قرص جوینتیس کلاژن 1
ریزمغذی خاص

حاوی کلاژن تیپ 2

قرص جوینتیس کلاژن 2
مس

نگهداری بافت غضروف‌

قرص جوینتیس کلاژن 3
ویتامین C

کمک به تشکیل کلاژن جهت تقویت بافت غضروف و استخوان

قرص جوینتیس کلاژن 4
ویتامین D، روی و منیزیم

کمک به حفظ استخوان ها

قرص جوینتیس کلاژن 5
Number 1

پر فروش‌ترین برند مکمل انگلستان

قرص جوینتیس کلاژن ویتابیوتیکس حاوی کلاژن تیپ 2، گلوکزامین، کندروئیتین و ویتامین‌های C، E، D، B12، مواد معدنی و زنجبیل

نقش قرص جوینتس کلاژن در تقویت ساختمان غضروف با تامین ریزمغذی های تخصصی

کلاژن جزو پروتئین های ساختاری بدن محسوب می شود. این پروتئین نقش بسیار مهمی در سلامت بافت غضروفی ایفا می کند و باعث تقویت ساختمان مفصل می گردد. کلاژن انواع مختلفی دارد و علاوه بر غضروف، در بافت استخوانی و رگ ها نیز حضور دارد.
قرص جوینتیس کلاژن، تامین کننده ی کلاژن نوع 2 می باشد. کلاژن نوع 2، یکی از اجزای ساختاری اصلی غضروف را تشکیل می دهد و کمبود آن مستقیما به تحلیل بافت غضروفی منجر خواهد شد.
غضروف، ساختمان قابل ارتجاعی است که وظیفه ی اصلی آن در بدن تسهیل حرکات مفصل می باشد. مهم ترین ویژگی بافت غضروفی، خاصیت ارتجاعی آن می باشد. عواملی مانند استفاده ی نامناسب از مفصل، بیماری های مفصلی، آرتروز و کهولت سن به مرور زمان به غضروف آسیب می زند. با از بین رفتن خاصیت ارتجاعی غضروف، حرکات مفصل دردناک خواهد شد و به مرور زمان سلامت مفصل از دست می رود.
قرص جوینتیس کلاژن علاوه بر کلاژن، 2 مولکول تخصصی دیگر را نیز که در بافت غضروفی نقش مهمی داشته و تضمین کننده ی سلامت آن می باشد تامین می نماید: گلوکزآمین (Glucosamine) و کندرئوتین (Chondroitin). با مصرف این مواد تخصصی، آسیب پذیری غضروف در برابر عوامل آسیب رسان کاهش می یابد و سلامت مفصل تضمین می گردد.

قرص جوینتیس کلاژن: راه حلی برای مقابله با آرتروز (Osteoarthritis)

آرتروز، از شایع ترین بیماری های مفصلی می باشد. کهولت سن و استفاده ی طولانی مدت از مفصل، از عوامل ایجاد کننده ی این بیماری می باشد. امروزه به دلیل استفاده ی نادرست از مفاصل، بیماری آرتروز در افراد جوان هم دیده می شود. در بیماری آرتروز، غضروف مفصلی به مرور دچار خوردگی می شود. بیماری آرتروز درمان قطعی ندارد زیرا بافت غضروفی پس از ازبین رفتن دوباره تولید نمی شود. در بیماری آرتروز، مفصل دچار درد، تورم، قرمزی و محدودیت حرکت می گردد. بیماران معمولا از مسکن های خوراکی و یا ژل های ضدالتهاب برای بهبود علائم آرتروز استفاده می نمایند.
با توجه به اینکه برای بیماری آرتروز درمان قطعی وجود ندارد، بهترین راه مقابله با آن پیشگیری بوسیله ی استفاده ی اصولی از مفاصل و مصرف قرص جوینتس می باشد.
قرص کلاژن غضروف ساز به دلیل دارا بودن کلاژن نوع 2، گلوکزامین، کندروئیتین و همچنین عصاره ریشه زنجبیل، علاوه بر اینکه در تامین سلامت و محافظت از مفاصل بسیار مفید است، درد مفصل را کاهش داده و ناراحتی در این نواحی را از بین می‌برد.

بافت پیوندی یا بافت همبند (Connective tissue) همان بافت پیوندی است که از جمله کارهای آن حفاظت و پشتیبانی از بافتهای دیگر است. به‌طور خلاصه، سلول‌های بدن به چهار نوع بافت پایه به نام‌های پوششی، پیوندی، ماهیچه ای و عصبی تقسیم می‌شوند. فراوان‌ترین بافت در بدن انسان، بافت پیوندی یا همبند است. غضروف‌ها، استخوانها و خون جزء بافت پیوندی یا همبند محسوب می‌شوند.

نقش مهمی در ارائه پشتیبانی ساختاری، اتصال و لنگر انداختن بخش‌های مختلف بدن، و تسهیل ارتباط بین بافت‌ها و اندام‌های مختلف دارد.

کلاژن نقش مهمی در بافت‌های همبند بدن ایفا می کند.

قرص jointace به طور علمی برای کمک به محافظت از رژیم غذایی شما با مواد مغذی خاص ساخته شده است که به حمایت از سلامت غضروف و استخوان ها کمک می کند.

کپسول جوینتیس کلاژن یک مکمل غذایی است و فقط حاوی سطوح متوسطی از ویتامین ها و مواد معدنی است. 

بیماران دیابتی و کسانی که از داروهای رقیق کننده خون (مانند داروهای ضد انعقاد خون) استفاده می کنند، باید قبل از استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت کنند. ممکن است برای استفاده در افرادی که به ماهی یا صدف ها حساسیت دارند مناسب نباشد.

 
عنوان
متوسط در هر 2قرص
نیاز روزانه %
Collagen Type II Complex
300 mg
Glucosamine Sulphate 2KCI
1000 mg
Chondroitin Sulphate
100 mg
Vitamin D (as D3 800 IU)
20 µg
400
Vitamin E
40 mg α-TE
333
Vitamin C
60 mg
75
Folic Acid
400 µg
200
Vitamin B12
20 µg
800
Zinc
10 mg
100
Copper
1000 µg
100
Manganese
4 mg
200
Selenium
120 µg
218
Ginger Root Extract equivalent to:
80 mg

ترکیبات کپسول جوینتیس ویتابیوتیکس

کلاژن نوع 2 (Collagen type 2 complex)

کلاژن نوعی پروتئین ساختاری است که در ساختمان بافت های پیوندی بدن مانند استخوان، غضروف، لثه، پوست، تاندون ها و عروق خونی دیده می شود. کلاژن نوع 2 ، نوع پیشرفته و هیدورولیز شده ی این پروتئین است که موجب بهبود جذب آن گشته و بهترین اثرگذاری را در بافت غضروفی دارد. تخریب کلاژن از عوامل خطر مهم در ایجاد پوکی استخوان و آرتروز می باشد.
فرمولاسیون قرص جوینتیس کلاژن شامل ریزمغذی های تخصصی (کلاژن نوع 2، گلوکزآمین، کندرئوتین و عصاره ریشه زنجبیل) و همینطور ویتامین ها (ویتامین D، C، E، B9 و B12) و مواد معدنی (روی، سلنیوم، مس و منیزیم) می باشد.

گلوکزامین (Glucosamine)

گلوکزآمین ترکیبی است که به طور طبیعی در بافت‌های غضروفی وجود دارد و برای تشکیل و ترمیم کلاژن بسیار ضروری است. با افزایش سن، بدن توانایی خود را برای ساخت مقادیر کافی گلوکزامین از دست می‌دهد. به دنبال کاهش ساخت گلوکزامین، غضروف دچار فرسایش شده و بیماری‌های مفصلی بروز می‌کند. گلوکزامین سبب ترمیم و بازسازی غضروف و توقف در روند تخریب آن می شود؛ بنابراین علائم مرتبط با بیماری‌های مفاصل را کاهش می‌دهد و در رفع دردهای مفصلی و بهبود خشکی مفاصل نقش بسزایی دارد.

مشاهده بیشتر…

کندروئوتین (Chondroitin)

کندرئوتین در ساخت و نگهداری بافت غضروف‌ نقش داشته و موجب افزایش تاثیر گلوکزامین بر سلامت غضروف می شود. کندروتین نیز به صورت طبیعی در غضروف بدن انسان وجود دارد. به نظر می رسد که کندروتین باعث حمل مایعات به بافت ها شده تا در نهایت خاصیت ارتجاعی غضروف ها را حفظ کند و غضروف ها را در برابر از بین رفتن توسط آنزیم های مخرب محافظت کند.
مطالعات بالینی نشان داده است مصرف گلوکزآمین و کندرئوتین در افراد مبتلا به آرتروز، باعث بهبود کارکرد مفاصل شده و حتی نیاز این بیماران به مصرف مسکن های خوراکی را کاهش می دهد. قرص جوینتیس کلاژن بطور تخصصی این دو ماده را تامین نموده و باعث بهبود آرتروز می گردد.

عصاره ریشه زنجیل (Ginger root extract)

عصاره ریشه زنجیل موجود در قرص جوینتیس کلاژن ماده ای گیاهی است که در طب سنتی برای کاهش التهاب و درد مفاصل استفاده می شود. مطالعات نشان داده اند که خواص ضد التهابی زنجبیل مربوط به وجود ماده ای به نام Zengibain در این گیاه است که باعث کاهش دردهای ماهیچه ای – مفصلی می گردد. به علت اثر تشدیدکنندگی که گلوکزآمین در کنار مصرف همزمان با زنجبیل در پژوهش ها نشان داده است و همچنین کاهش عوارض گوارشی ناشی از مصرف گلوکز آمین با وجود زنجبیل، محققان به سمت استفاده همزمان از این دو ترکیب سوق داده شده اند.

ویتامین C

ویتامین C جزو مهم ترین و موثرترین آنتی اکسیدان های بدن می باشد. ویتامین C به واسطه ی نقش آنتی اکسیدانی، باعث کاهش التهاب مفاصل شده و علائم بیماری های مفصلی مانند تورم، درد، قرمزی و گرمی را کاهش می دهد. ویتامین C علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی، باعث تحریک تولید کلاژن می شود. کمبود ویتامین C باعث تضعیف بافت غضروفی در بدن می گردد.

ویتامین E و سلنیوم

ویتامین E و سلنیوم نیز مانند ویتامین C خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارند و با کاهش التهاب مفاصل، علائم بیماری های مفصلی مانند تورم، درد، قرمزی و گرمی را بهبود می بخشند.

ویتامین D

ویتامین D مهم ترین عامل جذب کلسیم از دستگاه گوارش می باشد. کمبود ویتامین D بخصوص در کشورهای درحال توسعه بسیار شایع می باشد. دریافت ناکافی ویتامین D از مهم ترین عوامل خطر ابتلا به پوکی استخوان و بیماری های مفصلی می باشد.

منگنز (Manganese) و مس (Copper)

این دو ماده ی معدنی با کمک به جذب کلسیم، در استحکام بافت اسختوانی و غضروف نقش دارند. منگنز و مس همچنین با تقویت سوخت و ساز بدن، سلامت عمومی را تقویت می نمایند.

روی (Zinc)

روی از جمله مواد معدنی می باشد که به سلامت استخوان‌ها کمک کرده و همچنین سبب حفاظت از غضروف می‌شود.

فولیک اسید (B9) و B12

ویتامین های B9 و B12 در فرآیندهای تقسیم سلولی نقش داشته و باعث حفظ غضروف و بهبود ترمیم بافتی می گردند.

ویتامین ها و مواد معدنی موجود در قرص جوینتیس کلاژن علاوه بر تقویت غضروف و مفصل، سلامت عمومی فرد را نیز بهبود می بخشند.

نحوه مصرف جوینتیس کلاژن

  • دو قرص در روز همراه یا بلافاصله بعد از غذای اصلی، همراه با آب یا نوشیدنی سرد، و نه چای یا قهوه توصیه می شود، زیرا ممکن است باعث شود که قرص ها خیلی زود تجزیه شوند.
  • قرص های جوینتیس کلاژن را نباید جوید. مصرف قرص ها همراه با یک وعده غذایی بزرگ، جذب مواد مغذی را به حداکثر می رساند و می تواند حالت تهوع را کاهش دهد که گاهی اوقات در صورت مصرف مکمل های ویتامین با معده خالی ایجاد می شود.
  • حداکثر مدت زمانی که می توان از قرص های کولاژن جوینتیس استفاده کرد وجود ندارد. مصرف منظم توصیه می شود.

مشکل در بلعیدن قرص یک تجربه کاملاً رایج است. ویتابیوتیکس به طور گسترده در این مورد تحقیق کرده‌ است و توصیه می‌کند پس از جویدن مقداری غذا یا میوه (مثلا موز) ، درست قبل از قورت دادن، قرص را داخل دهان خود بریزید و آن را همراه با غذای جویده شده و سپس مقداری مایع بنوشند. گلو برای بلعیدن غذای جویده شده بازتر می شود و بنابراین قرص باید با سهولت بیشتری پایین بیاید. از طرف دیگر، قرص ها ممکن است با مایعات غلیظ تر مانند ماست یا اسموتی قورت داده شوند.

جوینتیس کلاژن دارای کلاژن تیپ ۲  می باشد که به‌طور تخصصی بر ساختمان غضروف موثر است.

خیر. کلاژن موجود در قرص جوینتیس کلاژن از نوع 2 و سنتز شده می باشد که بر بهبود عملکرد بافت همبند در غضروف تاثیر گذار می باشد.

در قرص جوینتیس کلاژن، کلاژن نوع 2 به مقدار 300 میلی گرم به محصول اضافه شده است که نوع پیشرفته و هیدرولیز شده کامل این پروتئین است و موجب بهبود جذب آن گشته است.

قرص جوینتیس کلاژن به علت داشتن کلاژن اثر محافظتی روی غضروف ها دارد.

بله، قرص جوینتیس کلاژن می تواند با آبرسانی به مفاصل، افزایش انعطاف و رفع خشکی مفاصل تا حدود زیادی در بهبود این علائم موثر باشد.

خیر. از لحاظ علمی، غضروفی که از دست رفته قابلیت بازسازی ندارد. و هیچ دارو و مکملی نمی تواند ادعای ساخت غضروف از دست رفته را بکند. هدف ما در ارائه قرص جوینتیس کلاژن، پیشگیری از پیشرفت بیماری و کاهش درد بیمار و بهبود کیفیت زندگی بیمار می باشد.

بله. قرص جوینتیس کلاژن حاوی مواد موثری می باشد که در کاهش درد موثر است. وجود عصاره زنجبیل و گلوکز آمین و کندروتین در این قرص، باعث کاهش التهاب می شوند که هم پیشرفت مشکلات مفصلی را کنترل می کنند و هم باعث کاهش درد می شوند.

قرص جوینتیس کلاژن حاوی کلاژن نوع ۲ می باشد که در غضروف وجود دارد و باعث حفاظت از غضروف می شود و همچنین باعث بهبود دامنه حرکت مفصل می شود.

افراد دچار بیماری آرتروز، کسانی که سابقه ضربات مفصلی دارند، افراد دچار بیماری های التهابی مفصلی (مثل بیماری های روماتیسمی یا بیماری های خودایمنی) و افرادی که به خاطر شغلشان مدت زیادی سرپا می ایستند یا می نشینند.

مصرف‌کننده‌های جوینتس کلاژن :

  •  ورزشکاران، بدنسازان و افرادی که به طور حرفه‌ای ورزش می‌کنند و می‌خواهند از مفاصل و غضروف‌های خود در برابر فشارهایی که به عضلات خود می آورند محافظت کنند. 
  •  افراد میانسال در بازه سنی 30 تا 45 سال که با توجه به آسیب‌هایی که در کودکی داشتند و یا حوادث، دچار درد در مفاصل و غضروف‌هایشان هستند. مثلا عمل داشته‌اند و … 
  •  افراد کهنسال در بازه سنی 50 تا 75 سال که دچار آرتروز یا درد مفصل هستند.

بله. این قرص شامل ویتامین ها و مواد معدنی مختلفی می باشد که برای سلامت عمومی بدن و سیستم ایمنی بسیار موثر می باشند.

قرص جوینتیس کلاژن 6
روی حیوانات آزمایش نشده است
قرص جوینتیس کلاژن 7
بدون مخمر
قرص جوینتیس کلاژن 8
بدون رنگ مصنوعی
قرص جوینتیس کلاژن 9
بدون مواد نگهدارنده
قرص جوینتیس کلاژن 10
بدون لاکتوز
قرص جوینتیس کلاژن 11
بدون گلوتن

محصولات مرتبط