• شربت اولترا امگا3 تضمین کننده ی رشد کودکان، سلامت و بینایی و سلامت قلب و عروق و مناسب برای تمام اعضای خانواده است.

شربت اولترا امگا3

Ultra Omega-3 Liquid

از 30 سال پیش تاکنون، با مشخص شدن مکانیسم عمل روغن ماهی و امگا-3 در بدن و وجود بیش از 7000 گزارش مبنی بر اثربخشی آن، توجه محققین و پزشکان نسبت به این ماده جلب شده است. شربت اولترا امگا3، حداکثر مقدار اسیدهای چرب DHA و EPA را به علاوه ی ویتامین D و E تامین می نماید.

  • موثر در پیشگیری و درمان بیماری های قلبی عروقی
  • کاهش دهنده ی چربی های مضر، بخصوص تری گلیسیرید (TG)
  • تضمین کننده ی رشد کودکان، سلامت بینایی و کارکرد مغزی
250 میلی لیتر

قیمت مصرف کننده (با احتساب ارزش افزوده): 1,050,000 ریال

کودکان (5-12 سال): نصف قاشق مرباخوری (2.5 میلی لیتر) روزانه
بزرگسالان: یک قاشق مرباخوری (5 میلی لیتر) روزانه
شربت اولترا امگا-3 را هم می توانید به تنهایی و همراه با جرعه ای از نوشیدنی دلخواه مصرف نمایید و هم می توانید با شیر یا آب پرتغال مخلوط نموده و مصرف نمایید.

  • در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد و در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
    بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نگردد.
    در صورتی که به علت مشکلات زمینه ای تحت نظر پزشک می باشید و یا در صورت بارداری، شیردهی، صرع و آلرژی به ریزمغذی های خاص، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
    در صورتی که از داروهای ضد انعقادی (رقیق کننده ی خون) استفاده می کنید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.
    طی 3 ماه پس از باز کردن محصول، از آن استفاده نمایید.

فرمولاسیون شربت شامل موارد زیر است:

شربت اولترا امگا-3 1
Number 1

پرفروش‌ترین برند مکمل انگلستان

شربت اولترا امگا-3 2
ویتامین D

کمک به عملکرد قلب و عروق

شربت اولترا امگا-3 3
ویتامین C

کمک به عملکرد سیستم ایمنی بدن

شربت اولترا امگا-3 4
مایع

دارای عصاره پرتقال و لیمو

شربت اولترا امگا-3 5
امگا3

روغن ماهی

مشخصات شربت اولترا امگا-3

مقادیر حداکثری از اسیدهای چرب DHA و EPA به انضمام ویتامین D و ویتامین E، ترکیبی قدرتمند در تامین نیاز روزانه اسیدهای چرب ضروری برای کارکرد حداکثری بینایی و رشد در سنین کودکی و همچنین عملکرد قلب و عروق و سلامت عمومی بدن است.

شربت اولترا امگا 3 تضمین کننده ی رشد کودکان، سلامت و بینایی و سلامت قلب و عروق و مناسب برای تمام اعضای خانواده است.

امگا3 چیست؟

اسید چرب امگا 3، جزوی از خانواده ی اسیدهای چرب اشباع نشده می باشد که علارغم کارکردهای وسیع و ضروری، توسط بدن انسان ساخته نمی شوند. وقتی امگا 3 در بدن ساخته نمی شود، حتما باید آن را از طریق رژیم غذایی تامین نماییم و به همین دلیل، امگا-3 را اصطلاحا اسید چرب “ضروری” می نامند. امگا3 دو جزء اصلی دارد: شامل ایکوزاپنتانوئیک اسید (EPA) و دوکوزاهگزائنوئیک اسید (DHA).

امگا-3 جزو اسیدهای چرب “ضروری” طبقه بندی می شود؛ زیرا در بدن انسان ساخته نمی شود و اصطلاحا “ضروری” است توسط رژیم غذایی تامین گردد. شربت امگا 3، مقادیر حداکثری و کافی از امگا-3 را در اختیار بدن قرار می دهد.
پیش از 30 سال پیش تاکنون، با مشخص شدن مکانیسم عمل روغن ماهی و امگا-3 در بدن و انجام مطالعات متعدد و همچنین وجود بیش از 7000 گزارش مبنی بر اثربخشی آن، توجه محققین و پزشکان نسبت به این ماده جلب شده است.

 

کاربردهای اثبات شده ی شربت اولترا امگا 3 در بدن

– نقش شربت اولترا امگا3 در عملکرد قلب و عروق

طی سالیان گذشته مطالعات زیادی در مورد تاثیر مصرف امگا-3 در بیماری های قلبی عروقی انجام شده است. طی تحقیقات ثابت گردیده است مصرف امگا-3 هم ریسک ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد و هم باعث بهبود بیماری های قلبی عروقی می گردد. بطور مشخص، مطالعات ثابت کرده اند مصرف امگا-3 باعث کاهش سطح چربی مضر خون (TG,LDL) شده، سطح چربی مفید خون (HDL) را افزایش داده و به کنترل فشار خون کمک می نماید. بیمارانی که از امگا-3 استفاده نموده اند کمتر دچار عوارض بیماری های قلبی عروقی شدند و همچنین مرگ و میر در آنان کاهش پیدا کرد.
انجمن قلب آمریکا (American Heart Association) یا AHA، مصرف منظم امگا-3 را هم برای پیشگیری و هم برای کمک به درمان بیماری های قلبی عروقی توصیه نموده است. شربت اولترا امگا-3، مقادیر کافی و توصیه شده برای تضمین سلامت قلب و عروق را تامین می نماید.

– رشد و نمو کودکان

در سال 2002، سازمان غذا و دارو (FDA) مصرف امگا-3 در رژیم غذایی نوزادان را تایید نمود. سازمان صلاحیت غذایی اروپا (EFSA) در سال 2014، نقش DHA در رشد طبیعی مغز نوزادان و کودکان تا سن 18 سالگی را مورد تایید قرار داده است. همچنین مطالعات نشان داده اند مصرف این اسیدهای چرب ضروری، در کودکان پیش فعال و دچار اختلال تمرکز (ADHD) نیز مفید خواهد بود.

– بینایی

شواهد نشان می دهد هم نوزادان طبیعی و هم نوزادان زودرس با مصرف مکمل های امگا-3 در مقایسه با گروهی که مکمل دریافت نکردند در دوره 4 ماهه عملکرد بینایی بهتری داشتند.

– بیماری های روماتیسمی و آرتروز

مطالعات بالینی نشان داده اند مصرف امگا-3 باعث بهبود علائم بیماری های روماتیسمی و آرتروز می شود و باعث می شود بیمار نیاز کمتری به استفاده از مسکن ها داشته باشد.

 
عنوان
در هر 5میلی لیتر
نیاز روزانه %
Fish Oil
4.6 g
Providing minimum:
 
 
Omega-3
1380 mg
As EPA
736 mg
As DHA
460 mg
Vitamin D (as D3 500 IU)
12.5 µg
250
Vitamin E
6 mg TE
50

ترکیبات شربت امگا3

شربت اولترا امگا-3، تامین کننده ی نیاز روزانه ی بدن به اسیدهای چرب امگا-3 می باشد و علاوه بر این، مقادیر کافی از امگا-3 را برای دستیابی به اهداف درمانی مصرف این ماده ی مغذی تضمین می نماید.

امگا-3 (Omega-3): امگا-3 جزو اسیدهای چرب ضروری محسوب می شود و روغن ماهی، مهم ترین منبع این ماده ی مغذی می باشد. برخلاف تصور عمومی، چربی ها در بدن فقط مضر نیستند و کاربردهای مهمی دارند. در واقع در بدن 2 نوع چربی وجود دارد: چربی مضر (مانند LDL و TG) و چربی مفید (مانند HDL). مصرف امگا-3 باعث می شود تولید چربی های مضر کاهش یافته و مقدار چربی های مفید افزایش یابد. نکته ی جالب اینجاست بالا رفتن مقدار چربی های مفید در بدن مانند HDL، نه تنها ریسک بیماری های قلبی عروقی را افزایش نمی دهد بلکه محافظت کننده و مفید است.

EPA (Eicosapentaenoic acid) و DHA (Docosahexaenoic acid): EPA و DHA 2 جزء اصلی اسیدهای چرب امگا-3 هستند و کارکردهای امگا-3، بخاطر وجود آنهاست. شربت اولترا امگا-3 مقادیر کافی از این دو ماده ی مغذی را تامین می نماید تا بهترین نتیجه از مصرف امگا-3 حاصل گردد.

شربت اولترا امگا-3 دارای عصاره ی طبیعی پرتغال و لیمو می باشد. بنابراین شربت اولترا امگا-3 طمعی عالی دارد و ته مزه ی نامطبوع روغن ماهی احساس نمی شود.

ویتامین D

ویتامین D از جمله مهم ترین ویتامین های بدن می باشد که نقش آن در سلامت استخوان و افزایش جذب کلسیم به خوبی شناخته شده است. در سال های اخیر، یافته ها حاکی از آن است ویتامین D نه تنها در سوخت و ساز کلسیم، سلامت بافت استخوان و رشد و نمو کودکان نقش دارد، بلکه باعث کارکرد طبیعی دستگاه ایمنی، دستگاه عصبی و مغز می گردد.

ویتامین E

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است، یعنی آسیب ناشی از بیماری های مختلف و آلودگی ها را کاهش می دهد. با توجه به حساس بودن بافت مغز نسبت به مواد اکسیدان، غلظت های بالای ویتامین E باعث محافظت مغز و کاهش ریسک ابتلا به بسیاری از بیماری ها می شود.
ویتامین E موجود در شربت اولترا امگا-3 بطور اختصاصی باعث محافظت از اسیدهای چرب امگا-3 می شود و اثرگذاری آنها را بطور موثر افزایش می دهد.

نحوه مصرف شربت امگا3 (Ultra Omega-3 Liquid) :

کودکان (5-12 سال): نصف قاشق مرباخوری (2.5 میلی لیتر) روزانه
بزرگسالان: یک قاشق مرباخوری (5 میلی لیتر) روزانه
شربت اولترا امگا-3 را هم می توانید به تنهایی و همراه با جرعه ای از نوشیدنی دلخواه مصرف نمایید و هم می توانید با شیر یا آب پرتغال مخلوط نموده و مصرف نمایید.

شربت اولترا امگا 3 بدون قند بوده و افراد مبتلا به دیابت می‌توانند از آن استفاده کنند.

طعم این شربت، لیمو و پرتقال است و بوی کم‌تری نسبت به محصولات مشابه دارد. اما طعم ماهی در محصولات دارای امگا 3 اجتناب ناپذیر بوده و می‌توان آن را با شیر، آب‌پرتقال و آب‌میوه‌های طبیعی مصرف کرد.

امگا 3 به کاهش چربی‌های مضر بدن و افزایش چربی‌های مفید کمک کرده و مصرف آن برای افراد با چربی خون بالا مفید است.

بله، استفاده از این محصول سبب کاهش دوز مصرفی ریتالین در افراد ADHD شده و به بهبود دامنۀ توجه و تمرکز کمک می‌کند.

بله، با کاهش التهاب و تورم در دستگاه تنفسی به بهبود وضعیت افراد مبتلا به آسم  و حساسیت کمک می‌کند.

در صورت استفاده از داروهای ضدانعقادی خون برای مصرف این محصول حتما با پزشک معالج مشورت کنید.

بله، مصرف این محصول زیر نظر پزشک معالج در طول بارداری و شیردهی سبب حفظ سلامت جنین و جلوگیری از کاهش ضریب هوشی می‌شود.

خیر، دوز مصرفی این محصول در کودکان کم‌تر از 5 سال حتما باید توسط پزشک معالج تعیین شود.

شربت اولترا امگا-3 6
بدون شکر
شربت اولترا امگا-3 7
بدون مواد نگهدارنده
شربت اولترا امگا-3 8
بدون رنگ مصنوعی
شربت اولترا امگا-3 9
بدون مخمر
شربت اولترا امگا-3 10
روی حیوانات آزمایش نشده است.