• قرص اولترا ویتامین سی حاوی مقدار کافی ویتامین C در کنار سیتروس بیوفلاونوئیدهاست. سیتروس بیوفلاونوئید با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی بسیار قوی خواص ویتامین C را نیز افزایش می دهد.

    قرص اولترا ویتامین ث با کمک به کلاژن سازی طبیعی در حفظ سلامت و زیبایی پوست نقش بسزایی دارد. کمبود ویتامین ث موجب اختلال در سنتز کلاژن و اشکال در بافت پیوندی می گردد. کلاژن در استحکام بسیاری از بافت های پیوندی بدن مانند پوست، استخوان، دندان، غضروف ها و رگ های خونی نقش دارد.


  • قرص اولترا ویتامین c

قرص اولترا ویتامین سی

قرص اولترا ویتامین سی حاوی مقدار کافی ویتامین C در کنار سیتروس بیوفلاونوئیدهاست. سیتروس بیوفلاونوئید با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی بسیار قوی خواص ویتامین C را نیز افزایش می دهد.

  • حداکثر جذب و اثربخشی
  • بدون هیچ گونه عوارض جانبی شناخته شده گوارشی
60 عدد قرص

قیمت مصرف کننده (با احتساب ارزش افزوده): 2,092,800 ریال

روزانه 1 یا 2 عدد قرص همراه با وعده غذایی اصلی با 1 لیوان آب مصرف شود.

  • در دمای زیر 25 درجه سانتی گراد،در جای خشک و دور از دید و دسترس اطفال نگهداری شود.
  • در صورت ابتلا به صرع ،آلرژی به مواد غذایی و یا اجزای تشکیل دهنده فرآورده و در صورت استفاده از سایر داروها و در دوران بارداری و شیردهی، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.
  • این فرآورده مکمل است و جهت پیشگیری،تشخیص و درمان بیماری نمی‌باشد.
  • مصرف این فرآورده در کودکان توصیه نمی شود.
  • بیشترازمقدار توصیه شده مصرف نشود.
  • از جویدن قرص خودداری نمایید.
قرص اولترا ویتامین سی 1
Number 1

پر فروش‌ترین برند مکمل انگلستان

قرص اولترا ویتامین سی 2
ویتامین C

پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن، تولید کلاژن برای جوان ماندن پوست و کمک به جذب بهتر آهن

قرص اولترا ویتامین سی 3
کیفیت برتر

رعایت اصول GMP

قرص اولترا ویتامین سی حاوی ویتامین ث و سیتروس بیوفلاونوئید

قرص آهسته رهش

از آنجایی که ویتامین C در بدن ساخته نمی شود، نیاز به دریافت مداوم آن وجود دارد. ویتامین سی که به نام اسید اسکوربیک نیز شناخته می شود، یک ماده مغذی محلول در آب است که در بدن به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و به محافظت از سلول ها در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند.

بدن همچنین برای ساخت کلاژن، پروتئینی که برای کمک به بهبود زخم ها لازم است، به ویتامین C نیاز دارد. علاوه بر این، ویتامین ث جذب آهن از غذاها را بهبود می بخشد و به سیستم ایمنی کمک می کند تا به درستی کار کند تا از بدن در برابر بیماری محافظت کند.

قرص ویتامین سی اولترا برای کمک به سلامت سیستم ایمنی و عصبی

ویتامین C به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی و عصبی و سلامت عمومی کمک می کند. ویتامین سی اولترا برای بیوسنتز برخی از ناقل های عصبی خاص مورد نیاز است. همچنین در متابولیسم پروتئین نقش دارد.

کمک به حفاظت از سلول ها

رادیکال های آزاد به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی، نور خورشید و بسیاری از عوامل دیگر مانند دود سیگار و … به مقدار زیاد تولید می شوند. ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی با از بین بردن رادیکال های آزاد به محافظت از سلول ها در برابر استرس اکسیداتیو کمک می کند.

سنتز کلاژن

کپسول اولترا ویتامین سی با کمک به کلاژن سازی طبیعی در حفظ سلامت و زیبایی پوست نقش بسزایی دارد. کمبود ویتامین ث موجب اختلال در سنتز کلاژن و اشکال در بافت پیوندی می گردد. کلاژن در استحکام بسیاری از بافت های پیوندی بدن مانند پوست، استخوان، دندان، غضروف ها و رگ های خونی نقش دارد.

جذب آهن

قرص الترا ویتامین سی ویتابیوتیکس جذب آهن را افزایش می دهد و به آزادسازی انرژی کمک می کند.  

عنوان
متوسط در هر قرص
نیاز روزانه %
Vitamin C
500mg
625
Citrus Bioflavonoids
25mg

قرص ویتامین سی اولترا

ویتامین C:

یک ماده مغذی ضروری است که با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی، کوفاکتوری  برای عملکرد چندین آنزیم بوده و نقش مهمی در سنتز کلاژن دارد. این ویتامین نقشی اساسی در سلامت بدن ایفا می‌کند. از مهم‌ترین خواص آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • از بین بردن رادیکال های آزاد مضر در بدن
    • پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن
    • تولید کلاژن برای جوان ماندن پوست
    • بهبود زخم ها
    • ترمیم و نگهداری غضروف، استخوان ها و دندان ها
    • کمک به جذب بهتر آهن

سیتروس بیوفلاونوئیدها یا بیوفلاونوئیدهای مرکبات آن دسته از بیوفلاونوئیدها یا فلاونوئیدهایی هستند که در مرکباتی مانند لیمو، پرتقال، نارنگی، گریپ فروت و غیره یافت می شوند.
آنتی‌اکسیدان‌های بالقوه ای بوده که اثرات ضد التهابی دارند. این ترکیبات به ویژه در کنار ویتامین C موجود در فرمول، می‌توانند اثر تقویت سیستم ایمنیِ ویتامین C را افزایش داده و خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن را چندین برابر ‌کنند.

بهترین زمان مصرف ویتامین سی اولترا:

روزانه 1 یا 2 عدد قرص به همراه وعده غذایی اصلی با 1 لیوان آب مصرف شود.

 تداخلات دارویی قابل توجهی برای ویتامین ذکر نشده است. اما در صورتی که داروهای دیگری مصرف می کنید با پزشک یا داروساز خود مشورت نمایید.

از آنجایی که ویتامین C یک ویتامین محلول در آب است، اضافی آن از طریق کلیه دفع می شود، به این معنی که می توان روزانه آن را مصرف نمود.

بهتر است در دوران بارداری یا شیردهی پیش از مصرف هر گونه مکمل با پزشک معالج خود مشورت نمایید

قرص اولترا ویتامین سی 4
اولترا ویتامین C روی حیوانات آزمایش نشده است.
قرص اولترا ویتامین سی 5
بدون مواد نگهدارنده
قرص اولترا ویتامین سی 6
بدون رنگ مصنوعی
قرص اولترا ویتامین سی 7
بدون مخمر
قرص اولترا ویتامین سی 8
بدون لاکتوز
قرص اولترا ویتامین سی 9
مناسب گیاهخواران

محصولات مرتبط