• قرص پرگناکر کانسپشن محصولی از شرکت ویتابوتیکس است که بصورت تخصصی برای ایجاد آمادگی در افرادی که قصد بارداری دارند طراحی شده و علاوه بر این، در طول دوره ی 9 ماهه ی بارداری و شیردهی نیز قابل استفاده می باشد.

    کپسول پرگناکر کانسپشن با تامین ریزمغذی های عمومی و تخصصی، در تمام افرادی که قصد بارداری دارند و همچنین در افرادی که به هر دلیلی در شروع بارداری با مشکل مواجه هستند، کمک کننده می باشد. همچنین پرگناکر کانسپشن با جبران کمبود های شایع در زنان در سن باروری، شانس بچه دار شدن را در آنان بطور موثر افزایش می دهد.


  • قرص پرگناکر کانسپشن

قرص پرگناکر کانسپشن

قرص پرگناکر کانسپشن محصولی از شرکت ویتابوتیکس است که بصورت تخصصی برای ایجاد آمادگی در افرادی که قصد بارداری دارند طراحی شده و علاوه بر این، در طول دوره ی 9 ماهه ی بارداری و شیردهی نیز قابل استفاده می باشد.

  • تاثیرگذاری ثابت شده در افزایش شانس باروری
  • بهبود شانس باروری در سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCO)
  • جبران کمبودهای تغذیه ای در سنین باروری

 قیمت مصرف کننده (با احتساب ارزش افزوده): 2,943,000 ریال

ریال

روزی ۱ عدد قرص پرگناکر کانسپشن به همراه وعده غذای اصلی مصرف شود.

    • در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد و در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

    • بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نگردد.
    • جویده نشود.
    • هنگام استفاده از این محصول، نیاز به استفاده از مولتی ویتامین دیگری نمی باشد.

 

۱۹ ویتامین و ریزمغذی، شامل:

قرص پرگناکر کانسپشن 2
فولیک اسید

کمک به رشد بافت مادر در دوران بارداری

قرص پرگناکر کانسپشن 3
روی

کمک به باروری

قرص پرگناکر کانسپشن 4
ویتامین D

تقسیم سلول های سالم

قرص پرگناکر کانسپشن 5
آهن

مقدار ایده‌آل و متوسطی از آهن

قرص پرگناکر کانسپشن 6
Number 1

پر فروش ترین برند مکمل انگلستان

قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس

اهمیت مصرف ریزمغذی ها شامل مواد معدنی و ویتامین ها توسط مادر، به دوران 9 ماهه ی بارداری محدود نمی شود. کارشناسان و محققان پزشکی توصیه می کنند که برای یک بارداری موفق، مکمل های غنی و با کیفیت، قبل از شروع بارداری مصرف گشته و تا اتمام دوران بارداری و شیردهی نیز ادامه یابد؛ زیرا سرنوشت مادر و جنین رابطه ی تنگاتنگی با رژیم غذایی مصرفی مادر دارد. مکمل پرگناکر کانسپشن محصولی تخصصی است که تامین این ریزمغذی ها را تضمین می کند.
تحقیقات جدید نشان داده اند درصد قابل توجهی از زوجین که قصد بچه دار شدن دارند، بخصوص در کشور های در حال توسعه، با کمبود ریزمغذی ها مانند ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه مواجه اند. کمبود این ریزمغذی ها در اکثر مواقع نشانه ی بالینی واضحی ایجاد نمی کنند ولیکن شانس باروری را کاهش داده و حتی در کمبود های شدید، می توانند فرد را به سمت ناباروری پیش ببرند.

منظور از کانسپشن (Conception) چیست؟

کانسپشن در لغت به معنی لقاح تخمک (برخورد اسپرم به تخمک و تشکیل سلول اولیه ی جنینی) و شروع رشد جنین می باشد. یک باروری موفق و سالم به عوامل زیادی بستگی دارد. چرخه ی تولیدمثل خانم ها با پیچیدگی بالا، به مجموعه ی کاملی از مواد مغذی نیاز دارد تا به بهترین شکل پذیرای جنین باشد.

نقش ریزمغذی ها در فرآیند کانسپشن (Conception) چیست؟

1) دسته ای از ریزمغذی ها بطور طبیعی برای ایجاد آمادگی در افرادی که قصد بارداری دارند نقش دارند. این ریزمغذی ها شامل ویتامین های گروه B و اکثر مواد معدنی می باشند.
2) دسته ی دیگری از ریزمغذی ها مانند آرژنین (Arginine)، سیستئین (Cysteine)، اینوزیتول (Inositol) و روی (Zinc)، بطور تخصصی باعث بهبود فرآیند کانسپشن می شوند. این مواد بخصوص در افرادی که به هر دلیلی مثل بیماری های زمینه ای یا اختلالات آناتومیکال (ساختمانی) در کانسپشن با مشکل روبرو هستند، کمک کننده می باشند.
3) نهایتا کمبود دسته ای از ریزمغذی ها مثل آهن (Iron)، فولیک اسید (Folic acid)، ویتامین D و ید (Iodine) در زنانی که در سن باروری به سر می برند و قصد بچه دار شدن دارند بسیار شایع می باشد و با جبران این کمبود، شانس بچه دار شدن در آنان بطور قابل توجهی افزایش می یابد.

کپسول پرگناکر کانسپشن با تامین ریزمغذی های عمومی و تخصصی، در تمام افرادی که قصد بارداری دارند و همچنین در افرادی که به هر دلیلی در شروع بارداری با مشکل مواجه هستند، کمک کننده می باشد. همچنین پرگناکر کانسپشن با جبران کمبود های شایع در زنان در سن باروری، شانس بچه دار شدن را در آنان بطور موثر افزایش می دهد.

همانطور که اشاره شد، قرص پرگناکر کانسپشن علاوه بر ایجاد آمادگی قبل از شروع بارداری، در دوران 9 ماهه ی بارداری و همچنین شیردهی هم قابل استفاده است. با مصرف پرگناکر کانسپشن طی دوران بارداری آهن، اسید فولیک و سایر ویتامین ها و مواد معدنی ضروری روزانه را در این دوران تامین گشته، سبب سلامت مادر و جنین می‌شود و از تولد نوزادهای نارس جلوگیری می‌کند.

 
عنوان
متوسط در هر قرص
نیاز روزانه %
L-Arginine
100 mg
Inositol
50 mg
N-Acetyl Cysteine
50 mg
Betacarotene (Natural Source)
3 mg
Vitamin D (as D3 600 IU)
15 µg
300
Vitamin E
30 mg α-TE
250
Vitamin C
90 mg
113
Thiamin (Vitamin B1)
8 mg
727
Riboflavin (Vitamin B2)
5 mg
357
Niacin (Vitamin B3)
20 mg NE
125
Vitamin B6
10 mg
714
Folic Acid
400 µg
200
Vitamin B12
20 µg
800
Biotin
150 µg
300
Pantothenic Acid
6 mg
100
Magnesium
60 mg
16
Iron
14 mg
100
Zinc
15 mg
150
Copper
1000 µg
100
Selenium
50 µg
91
Iodine
140 µg
93

ترکیبات کپسول پرگناکر کانسپشن

قرص پرگناکر کانسپشن فاقد هرگونه ماده ی هورمونی یا دارویی می باشد. مقدار ریزمغذی های موجود در پرگناکر کانسپشن، با نتایج حاصل از جدیدترین تحقیقات تغذیه ای و پزشکی مطابقت دارد.

ال-آرژنین (L-Arginine):

ال-آرژنین از لحاظ ساختمانی در دسته ی آمینواسیدها قرار دارد. آمینواسیدها، اجزای سازنده ی پروتئین ها در بدن هستند. ال-آرژنین، یکی از مواد موثر در قدرت باروری می باشد. این ماده سبب افزایش شانس باروری مردان و زنان از طریق بالا بردن جریان گردش خون در بدن و اندام های تناسلی و افزایش توانایی دستگاه تولیدمثل می شود. ال-آرژنین خاصیت آنتی اکسیدانی نیز داشته و به تقویت دستگاه ایمنی کمک می کند.

استیل سیستین (Acetyl-Cysteine):

سیستئین (Cysteine) نوعی آمینواسید می باشد. مطالعات نشان داده اند که دریافت استیل-سیستئین سبب افزایش قابل توجهی در کیفیت تخمک گذاری و بارداری چه از لحاظ بالینی و چه آماری می شود. دو تحقیق بالینی معتبر شواهد کافی از افزایش قابل توجه در میزان تخمک گذاری و بارداری را در افرادی که از این ماده استفاده کرده اند نشان داده اند. همچنین مطالعات نشان داده اند که در افراد مبتلاء به سندرم تخمدان پلی کسیتیک (PCOS)، مصرف استیل-سیستئین باعث کمک به درمان ناباروری می گردد.

قرص پرگناکر کانسپشن؛ فرمولاسیون تخصصی با تامین اسیدآمینه های آرژنین و سیستئین

اینوزیتول (Inositol):

اینوزیتول نوعی شبه ویتامین است و گاهی ویتامین B8 نامیده می شود. کمبود اینوزیتول در دوران بارداری می تواند سبب استعداد جنین به ابتلا به نقص لوله عصبی شود. اینوزیتول نقش مهمی در تکامل سیستم عصبی و انتقال ریزمغذی ها به داخل سلول ها دارد.

فولیک اسید (Folic acid):

فولیک اسید که ویتامین B9 نیز نامیده می شود را می توان مهم ترین ویتامین در دوره ی پیش از بارداری و بارداری نامید. مصرف مکمل حاوی فولیک اسید چند ماه قبل از شروع بارداری و همچنین در طول ماه های اول بارداری، خطر تولد نوزاد مبتلا به نواقص مادرزادی به ویژه نقص لوله عصبی (نخاع) را به شدت (تا 70%) کاهش می دهد.

مشاهده بیشتر…

امروزه دستورالعمل های کشوری و جهانی توصیه می کنند زنانی که در سنین باروری به سر می برند، سه ماه قبل از قطع روش جلوگیری خود و اقدام برای بارداری از مکمل های حاوی فولیک اسید استفاده نمایند و مصرف فولیک اسید را حداقل تا پایان 3-4 ماه اول بارداری ادامه دهند. قرص پرگناکر کانسپشن تضمین کننده ی دریافت کافی این ویتامین خواهد بود.

ویتامین D:

کمبود ویتامین D باعث تاثیرات منفی در مادر و جنین می گردد؛ بطوری که باعث کاهش وزن هنگام تولد نوزاد و ناراحتی های استخوانی در نوزاد می شود. ویتامین D در تامین سلامت استخوان، تنظیم رشد سلولی و کمک به تقویت سیستم ایمنی نقش دارد. مصرف ویتامین D باعث استحکام استخوان نوزاد شده و علاوه بر این در کاهش احتمال دیابت دوران بارداری و تولد نوزاد زودرس نیز نقش دارد.

آهن (Iron):

آهن برای تقسیمات سلولی و رشد سلول اولیه ی جنین مورد نیاز است. علاوه بر این با توجه به نقش آهن در ساختمان گلبول های قرمز خون، در اکسیژن رسانی جنین نقش ویژه ای بر عهده دارد. نیاز به آهن در دوران بارداری به طور قابل توجهی افزایش می یابد. دوران بارداری یکی از مراحل مهمی است که به دلیل افزایش حجم خون زن باردار و نیاز جنین برای ساخت سلول های خونی ، بدن به آهن بیشتری احتیاج پیدا می کند. کم خونی می تواند باعث احساس خستگی و ضعف گشته و در صورت تشدید، خطر عوارض جدی مانند زایمان زودرس را افزایش می دهد.

روی (Zinc):

مصرف این ماده ی معدنی در زوجینی که برای بچه دار شدن دچار مشکل می شوند بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تحقیقات نشان می دهد مصرف مکمل روی در درمان مشکلات باروری کمک کننده بوده و کمبود آن نیز در سنین باروری شایع می باشد. مکمل روی همچنین باعث بهبود در ساختار ایمنی جنین گشته و سبب کاهش ابتلاء نوزاد به عفونت و بیماریهای عفونی می شود و از نقص های مادرزادی نیز جلوگیری می کند.

ویتامین های گروه B:

ویتامین های گروه B نقش مهمی در آزادسازی انرژی در سلول بر عهده دارند. تشکیل سلول اولیه ی جنینی و تقسیمات متعدد آن به انرژی بالایی نیاز دارد. کمبود ویتامین های گروه B درهنگام بارداری برای جنین می تواند مضر باشد. کمبود این ویتامین ها در دوران بارداری می تواند باعث استعداد جنین به مشکلاتی از قبیل نارسایی قلبی و عقب ماندگی رشد می شود.

منیزیم (Magnesium):

این ماده ی معدنی برای یک حاملگی طبیعی و رشد و نمو جنین ضروری است. کمبود منیزیم در مادر با تولد نوزاد نارس ارتباط دارد.

سلنیوم (Selenium):

سلنیوم یکی از املاح معدنی کمیاب و ضروری برای بدن می باشد. سلنیوم در عملکرد سلولی ، حفظ ماهیچه ها و توانایی تولید مثل و جلوگیری از سرطان حائز اهمیت است و همچنین خواص آنتی اکسیدانی قوی نیز دارد. وجود سلنیوم در خون مادر از ورود سم به بدن جنین جلوگیری می کند.

ویتامین E:

ویتامین E جزو آنتی اکسیدان های مهم بدن می باشد. این ویتامین برای سیستم عصبی و رشد مغزی جنین در دوران بارداری نیز حیاتی است. کمبود ویتامین E موجب افزایش خطر ابتلا به عفونت ، کم خونی و کاهش رشد جنین در دوران بارداری می شود.

روزی ۱ عدد قرص پرگناکر کانسپشن به همراه وعده غذای اصلی مصرف شود.

بله. قرص پرگناکر کانسپشن فاقد هر گونه گلوتن و لاکتوز است و بهترین انتخاب برای افراد دارای دیابت می باشد.

بهترین زمان برای شروع مصرف قرص پرگنار کانسپشن، سه ماه قبل از قطع روش‌های پیشگیری می باشد.

بله، قرص پرگناکر کانسپشن حاوی اینوزیتول و استیل سیستین است و باعث افزایش شانس باروری در افراد دارای تخمدان پلی کیستیک (PCOS) می گردد.

قرص پرگناکر کانسپشن حاوی مقادیر کافی ید و اسید فولیک می باشد و نیاز روزانه بدن را تامین می کند بنابراین مصرف بیشتر قرص ید و قرص فولیک اسید توصیه نمی شود.

بله. در افرادی که دچار تخمدان پلی کیستیک هستند می تواند بسیار موثر  باشد. ریزمغذی های موجود در قرص پرگناکر کانسپشن مانند آرژنین، سیستئین و روی باعث بهبود تخمک گذاری، سلامت بافت رحم و افزایش شانس باروری می شوند.

قرص پرگناکر کانسپشن 7
پرگناکر روی حیوانات آزمایش نشده است.
قرص پرگناکر کانسپشن 8
بدون رنگ مصنوعی
قرص پرگناکر کانسپشن 9
بدون مخمر
قرص پرگناکر کانسپشن 10
بدون گلوتن
قرص پرگناکر کانسپشن 11
بدون مواد نگهدارنده
قرص پرگناکر کانسپشن 12
مناسب گیاهخواران

محصولات مرتبط