با تغییر دکوراسیون، بهره‌وری‌تان را افزایش دهید

با تغییر دکوراسیون، بهره‌وری‌تان را افزایش دهید 1

با تغییر دکوراسیون، بهره‌وری‌تان را افزایش دهید؛اگر دیوارهای محل کارتان به رنگ خاکستری است (رنگ کشتی‌های جنگی و بتن و خوابگاه‌های دانشجویی) وقتش رسیده که فکری به حال دفترتان بکنید تا خلاقیت کارمندان را بالا ببرید.

تحقیقی که به تازگی در دانشگاه تگزاس انجام شده نشان می‌دهد، حضور در دفاتری که با رنگ‌های طوسی و خاکستری و بژ تزئین شده است، باعث ایجاد احساس غم و اندوه و افسردگی به‌ویژه در خانم‌ها می‌شود. در عوض آقایان وقتی در اتاقی قرار می‌گیرند که به رنگ‌های بنفش و نارنجی تزئین شده است، دچار این احساسات می‌شوند.

با تغییر دکوراسیون، بهره‌وری‌تان را افزایش دهید

مطالعات مشابه دیگر نشان می‌دهد که رنگ‌های مختلف نه‌تنها می‌توانند روی خلق‌وخوی افراد در محل کار اثر بگذارند بلکه می‌توانند بهره‌وری کارمندان را نیز افزایش یا کاهش دهند.

به همین خاطر هم هست که پژوهشگران پیشنهاد می‌کنند برای دکوراسیون محل کار از رنگ‌های براق و شاد استفاده کنید تا بهره‌وری کارمندان‌تان را بالا ببرید و باعث شوید خلاقیتشان جرقه بزند.

متخصصان و پژوهش گران همچنین توصیه می کنند که رنگ‌های روشن مانند سبز یا آبی کمرنگ که دو نمونه از رایج‌ترین رنگ‌ها در طبیعت هستند، باعث بهبود بهره‌وری و تمرکز می‌شود و به‌طور کلی نوع احساس شادی و نشاط را به افراد القا می‌کند. پس اگر می‌خواهید کارمندانی شاد و کارآمد داشته باشید، استفاده از رنگ سبز و آبی، عاقلانه‌ترین انتخاب ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *